Gå til innhold

Hvor mye veier dere og hvor store er puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 167 og veier 65 kg. Jeg har 75c i bh, og de ble større etter jeg sluttet å amme :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

131 kg her og bruker 90 B.. ikke så store da de har god plass oppi der :P men A er cupene for små..

Skrevet

veier 46 kg, og har bittesmå pupper :P Normalvekten min er vel sånn egentlig 50-52 kg, og før jeg fikk barn hadde jeg større pupper, men de ble mindre etter jeg fikk første, og forsvant nesten helt helt etter nr. 2 ;) Kunne godt tenkt meg større, men får nå bare være som de er :)

Skrevet

Jeg veier 52 kilo og er 1.59 cm høy. Bruker 75DD i BH, så det stemmer ikke alltid.

Skrevet

Jeg er 48 kg og 167 cm høy. Jeg har ca 75- 80 A eller noe sånt i BH-str.

Gjest stårma
Skrevet

Har BMI på 19,50. 59kg og 174cm høy. BH størrelse 70DD eller 70E. Dette var målene før jeg ble gravid, hvilken bh størrelse jeg ender opp på nå etter ammingen aner jeg ikke (føler puppene mine er helt borte nå). Jeg er tynn og smal over ryggen, men med pupper. Har fått spørsmål for noen år siden av to mannfolk som satt å diskuterte om jeg hadde silikon, de godtok da jeg sa nei og gikk sin vei så det var ikke noe dårlig sjekketriks. Men har naturlig pupper og er tynn for å si det sånn. Eller hadde pupper før ammingen hvertfall;) Nå har jeg på en bh som er 80E og for stor rundt ryggen, men vekt og høyde er det samme. Har alltid slitt med å finne bh i billigbutikkene siden bh størrelsen min ikke finnes der, før jeg endelig fant størrelsen min i en undertøysbutikk.

Skrevet

Er nå gravid i uke 34, så det blir vel ikke helt riktig å oppgi nå, men før dette sv.skapet hadde jeg BMI på 27 og BH-str 75G/H. Her har puppene kommet med kiloene, selv om jeg kanskje har hatt over gjennomsnittet alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...