Gå til innhold

Hvor mye veier dere og hvor store er puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følelse av at de aller fleste som har store pupper er godt over gjennomsnitlig tunge. Stemmer det? Er det ikke egentlig slik at en dame med normal kropp har normale kropper med stort sett A, B eller C cup?

De vennene jeg har med store pupper er alle som en overvektige.

Selv har jeg en liten B-cup og en BMI på 22. Hvordan er sammenhengen hos dere?

Fortsetter under...

Gjest Heartbroken
Skrevet

Som regel passer størrelsen på puppene til størrelsen på resten av kroppen, slik at de som er tynne har små pupper, og de som er tykke har store. Ganske enkel matte det ;)

Men unntak finnes selvsagt - bare se på Pamela Andersson :D

Skrevet

Jeg er småfeit.

174 cm og 80 kg, ca 15 kilo overvektig.

Puppene er 85C.

Før jeg ble feit, altså når jeg veide 65 kg var puppene 75B.

Skrevet

Jeg er 1,63 høy veier 60 kg og bruker str 75 E..

Jeg er ikke overvektig.

Skrevet

172 høy og veier 70 kg, bruker 85DD i bh ;)

Gjest Miryks
Skrevet

Jupp, jeg er feit. Men om puppene skulle matcha resten, måtte de vært enda større.

Før jeg ble gravid, veide jeg 65 eller noe. Størrelsen var da F/G-cup.

Er ikke alltid man er tjukk selv om puppene er naturlig store. Søstern min er slank og fin, og tror hun har F-cup.

Annonse

Skrevet

Jeg er høy og tynn. BMI er 19 (før jeg ble gravid).

Har str C/D i pupper (D nå) og de ser ikke store ut på meg, men min lave, tynne svigerinna mi som er en A/B fortalte her om dagen at hun er veldig misunnelig på mine.. Har egentlig aldri tenkt på mine som store før hun kommenterte det...

Skrevet

Jeg er tjukk, er 158høy og 70kg. BHstr min er 80A

Så her passer ikke puppene med kroppen min, så derfor jobber jeg med at kroppen skal passe til puppene mine ;)

Skrevet (endret)

Jeg er 1.70 høy, og veier 69 kg. Bruker 70D i bh størrelse.

Endret av solstråle- g09 og ?12
Skrevet

Dette stemmer ganske bra på meg. Jeg veier nok ganske mye, men er ikke så veldig overvektig - og jeg har 75E/75F i bhstørrelse.

Når jeg er slank, har jeg str 75D.

(Nå skal det nevnes at jeg veier temmelig mye også når jeg er slank, - kanskje derfor jeg har relativt stor bh-størrelse selv om jeg er slank?)

Skrevet

jeg er ikke overvektig. har 80f,.

jeg er tynn.

Skrevet

Jeg er normalt bygget med store pupper. I ikke-gravid tilstand veier jeg 63-64 kilo og er 170 høy. BMI rundt 22, og bh-størrelse 75g.

Har også vært under 60 kg, men likevel hatt like store pupper.

Jeg har problemer med å finne klær, og synes det er tungt og slitsomt å "dra på " så mye ekstra vekt. Brystreduksjon er planlagt etter siste barn er ferdig ammet.

Skrevet

Tar utgangspunk før jeg ble gravid så veide jeg 70 kilo, og er 171 høy. Bruker 85C/D i størrelse alt etter hvor jeg handler BH. Var nok litt overvektig, men iforhold til det jeg er nå (35 uker på vei) så var jeg smashing før ;-P

Annonse

Skrevet

Jeg veier 86kg, og bruker 85A. Har små pupper.

Skrevet

Jer er 1.65og veier 60 kg. BH str 75C.

Skrevet

Var 1,67 og 59 kilo før førstemann, jeg hadde da E cup. 15 kilo tyngre nå og har F cup, hadde G-cup da jeg ammet.

Skrevet

jeg er 158 høy, veier 59 kg og bruker str 80C.. i noen BH'er så må jeg ha 80D.. jeg er hverken tynn eller tykk.. helt normal..

Skrevet

Før jeg ble gravid veide jeg 60 kg (165 cm høy) og hadde A-cup. Nå veier jeg 72 kg og har B-cup.

Skrevet

Jeg veier 70 kilo og bruker str. 75 G. Er ikke feit men har store pupper fordi jeg har lagt in 450 gram silikon i hver...

Skrevet

Hm, i min familie er vi ganske brystfagre for å si det slik. Noen sikkert pga vekt og.

Men jeg har relativt store, er en store C. Er 162 høy og veier rundt 56 kg. Kan ikke si jeg er overvektig. Er spent på hvor de er når jeg slutter å amme.

Skrevet

BMI på nederste skala av normalvektig. BHstørrelse 75B/C

Skrevet

175 cm, 84 kg og 75 J her :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

171 cm. 60 kr 70g i bh str.

Skrevet

171 cm. 60 kr 70g i bh str.

Du var bra billig, synes jeg;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Bra billig? Jeg hadde d før jeg fikk barn for ett pr siden, de har aldri gått ned igjen, men jeg vil ikke kalle meg billig, men du kan godt gjøre

Det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...