Gå til innhold

Videreutdanning og drittmann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte mannen i går at jeg har har lyst å gå videre på skole (ta master) og fikk da til svar at da måtte jeg flytte for å få overgangsstønad ellers hadde jeg ikke råd til det!

Det var ikke akkurat et slikt svar jeg hadde sett for meg å få! Straks det kommer noe(forandringer) som gjør han utrygg så ber han meg om å flytte og det er så jævlig sårende. Jeg skjønner hvorfor han sier slikt, han har brent seg før, men det er så unødvendig og ødelegger all kommunikasjon om temaet! Åååh jeg blir så frustrert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en mann jeg ville samlet på - not!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg skjønner IKKE hvorfor han sier slik selv om han har brent seg før. Uansett våre tidligere erfaringer med ANDRE, skal ikke nåværende partner belastes for dem. Hvis du ikke vil gi slipp på fortiden, og er mistenkelig, negativ osv til din nye partner uten grunn, er du ikke klar for et nytt forhold. Hadde gjort akkurat det mannen sa: flyttet. Og hvis han spurte hvorfor, så hadde jeg svart at det var hans gjentagende ønske som jeg til slutt etterkommet. Man kan ikke sjonglere med andre mennesker - har selv vært borti en som truet med å gå fra meg hver gang jeg sa ham imot, og til slutt dro jeg... Til stor overraskelse for ham ("surpriiise"?)

Skrevet

Akkurat slik er min og. Holder på å bli gal av det. Men nå undersøker jeg muligheter for faktisk å flytte for når jeg vil prate om hva vi kan gjøre for å redd forholde, vil han heller prate om hvordan eiendeler skal fordeles hvis jeg flytter. Men nå har jeg time avtale hos nav klokka 13 for å få mer svar på hva jeg har av rettigheter osv hvis jeg flytter, noe sjansen er stor for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...