Gå til innhold

hopper inn her jeg


babysyk_74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da hopper jeg inn her og håper det kommer fler etterhvert.

Foreløpig termin 5 januar :)

Hej Babysyk_74! Känner igen ditt nick från april testelisten från det andra forumet, vi hade ju samma testdag! :-). Härligt att vi båda har fått gått vidare hit. Har du tagit någon blodpröve? Tidigt ultralyd?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tenkt å ta

noen blodprøve,men skal ta g-test gos legen i morgen.

Tenkte på tidlig ultralyd ca uke 7-8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig prosedyren fra man har tatt positiv graviditetstest hjemme? Er det noen oppfølgning underveis i første trimester, eller må man bare "håpe på" det det går bra med den lille og vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig prosedyren fra man har tatt positiv graviditetstest hjemme? Er det noen oppfølgning underveis i første trimester, eller må man bare "håpe på" det det går bra med den lille og vente?

er vel ikke så mye som skjer i første trimester annet enn første legekontroll.Siden jeg blir 38 iår blir det duotest på meg.Det vil si UL og blodprøver før uke 12 for å finne ut om barnet er friskt, Endret av babysyk_74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Håper det går bra med den lille og at den klorer seg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen med termin i januar! Har testet positivt på den digitale testen, Gravid 1-2 uker! Trodde ikke mine egne øynene, måtte rope på mannen for å få han bekrefte resultatet. Har strevd i 13 år, med flere IVF forsøk..Det lyktes denne gangen, donoregg fra Riga:-) Skal ta blodprøve i morra og på tirsdag, HCG og progesterone for å se om det er en stigning i hormonnivået. Utralyd den 23 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...