Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Jeg søker råd hos dere; Har en leieboer som har holdt på med litt av hvert når det gjelder rus. Har forstått at det går mest i GHB, men også hasj. Nå for et par uker siden, så er det kommet en veldig ekkel røkelseslukt. Den kommer i rykk og napp, avogtil når jeg står opp i 6-tiden, er den ekstrem sterk (har en dør innnvendig i huset som går ned til en felles gang) Det kan også komme veldig sent. Stemmer det at røkelse kan brukes som kamuflasje? Har dere erfaring med dette? Den er så grusom den lukten, at jeg blir helt kvalm!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Jeg vet ikke om det er vanlig å bruke røkelse som kamuflasje, men hvis lukten plager deg er det best å si det til leieboeren på en hyggelig måte. Han eller hun har sikkert ikke tenkt på at lukten siver inn til deg.
Gjest Ziva Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Ett av to. Enten så sier du ifra eller så ringer du politiet neste gang leieboeren driver med hasj/GHB. Ikke akkurat drømmeleieboeren. Hadde ikke ønsket å ha slikt i nærheten av vårt barn.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Da jeg som ung var i en litt hippie gjeng hadde jeg noen venner som røyket hasj de var også glade i røkelse om det har sammenheng vet jeg ikke, men de var visst alle veldig spirituelle så røkelse. Skulle rense diverse energier.. Men sikkert litt for å kamuflere også begge deler stinker, men hasj stinker mest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå