Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag....


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Og du vet du er voksen når du våkner til resten av oppvasken fra gårsdagens familieselskap på bursdagen din, altså... hehehehe

 

fikk verdens beste bursdagsgave litt på forskudd da, for mannen min har vært off shore i det siste, og jeg har hatt to sjuke unger på toppen av kjempestress i studier, med obligatoriske eksamensforelesninger og selv skulle jeg holde foredrag for masterklassen min + + + med massiv bekkenlåsning på toppen.

 

hu hei!

 

Men i går kveld, akkurat da ungene skulle til å legge seg, kom plutselig mannen inn døra!!!

han hadde vunnet loddrekning om et tidlig helikopter hjem fra plattformen han har vært ute på, og det var så godt!

Lillegutt var helt i ekstase, og sovnet etter ca et minutt med smil om munnen, fordi pappaen hans hadde pakket dyna rundt han om kvelden <3

 

og jeg fikk en å sitte i armkroken til og sovne i armene til...

 

ok, kanskje ikke såå mye søvn da. hehe. men koselig var det.

 

Så nå har jeg fått unna den verste oppvasken, og har benket meg på kjøkkenet med en stoooor kopp te, og skal prøve å ta meg sammen og skrive denne oppgaven som skal leveres til fredag... øynene glir igjen hele tiden, og jeg er ikke motivert.. men jeg er ganske lykkelig da... hehe. til tross for at jeg føler meg litt gammel...

 

 

hurra for meg :) ønsker dere alle en fin dag på bursdagen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv digger

 

hoho! noen er gretne på morrakvisten ser jeg.....

takk for at du prøver å ødelegge mitt gode humør, det var hensysnfullt av deg. Men det virker ikke,heldigvis.

 

håper du får en bedre dag etterhvert. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen!!! Og Hurra for deg!! og så godt å se at det faktisk finnes folk i norge som ikke lever på janteloven! For Du er faktisk verdt Noe, du er nemlig det dyrebareste som finns for mange folk! og det er lov å tenke godt om seg selv.. synes synd på anonym over her som ikke ser det fine i det..

 

for at vi skal kunne elske våre medmennesker er vi nødt til at elske oss selv også!

 

Ha en flott bursdag! klem klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, og så syns jeg at jeg fortjente en liten bursdagssang i dag, om jeg så må synge den selv :P

 

og tusen takk :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for deg som fyller ditt år,

ja, deg skal vi gratulere!

 

Alle i ring omkring deg vi står,

og se nå, vi vil marsjere

 

Bukke, nikke, neie, snu oss i ring

danse for deg med hopp og sprett og spring!

 

Ønske deg av hjertet alle gode ting,

og si meg så, hva vil du mere?

 

GRATULERER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen, Vintersol! Håper du vil føle deg lykkelig og glad hele dagen! :D

 

Så utrolig deilig å få mannen hjem litt tidligere enn ventet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...