Gå til innhold

Ang trekking hos 3 åring??hjelp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har 3åring som har trekt tann her??hvordan gikk det??blei h*n redd??Her må 3åringen trekke :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søta trakk en på fredag. Hun måtte trekke pga plassmangel, hun er 5 år. Vi måtte møte 30 min før og hun fikk drikkeberoligende først. Så satte de bedøvelse og trakk tannen. Hun husker ikke en ting fra hva som skjedde hos tannlegen, bortsett fra at hun mangler en tann.

Vi ga flytende paracet ca 2 timer etter at vi kom hjem så hun skulle få slippe smerter. Gikk veldig fint og ingen smerter, men skal sies at søta har høy smertereskel.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den safta de får gjør sånn at alt blir greit. Min hysteriske datter lo når de trakk den. Verre med meg....

Skrevet

Min sønn trakk en tann når han var 4... han ble hysterisk redd.... så de avbrøt og vi fikk ny time mnd etter hvor han ble lagt i narkose.

Maske på ansiktet og vips så sovnet han ;) våknet opp og alt gikk fint ;)

Skrevet

Min var 2,5 år da han måtte trekke 2 tenner etter enn falleulykke.Det ble mye gråting og blødde masse.Veldig trist å se.

Skrevet

Er den drikken noe vi må be om selv??

Skrevet

Første gangen de skulle prøve så fikk hun en type beroligende som hadde motsatt effekt. Hun fikk den kl 08.00 og "hang i taklampa" til kl 02.00. Så da måtte vi prøve på nytt med ny type beroligende, og den slo til. Hun ble skikkelig drita, snøvla som en voksen mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...