Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Er 3 voksene og 2 barn som skal reise i sommer. 2 netter. Tips?
#Ariadne# Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Nå husker jeg selvfølgelig ikke navnet, men vi bodde i fjord på hotellet rett ved flyplassen. Ikke noe bråk fra flyplassen, grei frokost , familierom og ga fem minutter å kjøre til parkeringsplassen til legokasse. Vi betalte 1500 kr og da var 2 dager i parken inkludert.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Lalandia! Ingen over, ingen på siden altså. Koster litt, men ungene prater om det enda (vi var der i fjor). Nye fine hytter med soverom, kjøkken, stue og bad. Når du leier hytte der kommer du gratis inn i et enormt badeland, helt supert. Det er også lekeland, bowling, minigolf, minitivoli, geiter å mate, veldig barnevennlige restauranter med kjempegod mat osv. Virkelig verdt pengene! Ligger rett over veien fra Legoland så du går dit på få minutter. http://www.colorline...andia_i_billund
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2012 Takk. Trodde egentlig det ble dyrere å bo i Lalandia. Men ikke så gal pris med alt.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Vi skal også bo i Lalandia i sommer gleder meg. Men jeg lurer på en ting. Dere som allerede har vært her kan sikkert svare på det. Er det dyner og puter i hytten? Det står at man kan leie sengetøy. Mener de da dynetrekk, putevar og laken eller mener de også selve dynen og puten?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Om du leier sengetøy får du dynetrekk, putevar og laken i innsjekkingen, selve dyna og puta er i hytta. Når du leier sengetøy får du også med håndklær.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Om du leier sengetøy får du dynetrekk, putevar og laken i innsjekkingen, selve dyna og puta er i hytta. Når du leier sengetøy får du også med håndklær. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå