Gå til innhold

Tips til å bo for å besøke legoland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3 voksene og 2 barn som skal reise i sommer. 2 netter. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå husker jeg selvfølgelig ikke navnet, men vi bodde i fjord på hotellet rett ved flyplassen. Ikke noe bråk fra flyplassen, grei frokost , familierom og ga fem minutter å kjøre til parkeringsplassen til legokasse. Vi betalte 1500 kr og da var 2 dager i parken inkludert.

Skrevet

Lalandia!

Ingen over, ingen på siden altså. Koster litt, men ungene prater om det enda (vi var der i fjor).

Nye fine hytter med soverom, kjøkken, stue og bad. Når du leier hytte der kommer du gratis inn i et enormt badeland, helt supert. Det er også lekeland, bowling, minigolf, minitivoli, geiter å mate, veldig barnevennlige restauranter med kjempegod mat osv.

Virkelig verdt pengene! Ligger rett over veien fra Legoland så du går dit på få minutter.

http://www.colorline...andia_i_billund

Skrevet

Takk. Trodde egentlig det ble dyrere å bo i Lalandia. Men ikke så gal pris med alt.

Skrevet

Vi skal også bo i Lalandia i sommer gleder meg.

Men jeg lurer på en ting. Dere som allerede har vært her kan sikkert svare på det.

Er det dyner og puter i hytten?

Det står at man kan leie sengetøy. Mener de da dynetrekk, putevar og laken eller mener de også selve dynen og puten?

Skrevet

Om du leier sengetøy får du dynetrekk, putevar og laken i innsjekkingen, selve dyna og puta er i hytta. Når du leier sengetøy får du også med håndklær.

Skrevet

Om du leier sengetøy får du dynetrekk, putevar og laken i innsjekkingen, selve dyna og puta er i hytta. Når du leier sengetøy får du også med håndklær.

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...