Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Min elskede er en fantastisk mann. Han kom inn i livet til meg og min datter da hun var 4 mnd (pappan gikk da jeg var 2 mnd på vei). Han har virkelig tatt på seg papparollen. Og i dag sa han noe som gjorde en mandag lys og fin: Dere gjør livet verdt å leve. Jeg ble så glad at jeg bare måtte dele det med noen
Fruen i huset Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Så fantastisk <3 Kjente på så stor takknemlighet selv i dag. Sønnen våknet og var så blid og salig at jeg kjente hjertet mitt verket litt av glede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå