Gå til innhold

åreknuter i underlivet?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har hatt åreknuter i underlivet, som kan tenke seg å fortelle litt om det?!

Jeg oppdaget for noen dager siden at jeg hadde en kul i skjeden. ikke vond, men litt rød kanskje. har en tendens til å ikke greie å slappe av, står og går mesteparten av dagen....er i 6.mnd, så begynner å bli noe tungt kansje. føler litt nedpress til tider. skal ikke til lege før 14.mai...tenkte han skal få ta en titt på kulen. håper at det ikke er noe farlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er det noen som har hatt åreknuter i underlivet, som kan tenke seg å fortelle litt om det?!

Jeg oppdaget for noen dager siden at jeg hadde en kul i skjeden. ikke vond, men litt rød kanskje. har en tendens til å ikke greie å slappe av, står og går mesteparten av dagen....er i 6.mnd, så begynner å bli noe tungt kansje. føler litt nedpress til tider. skal ikke til lege før 14.mai...tenkte han skal få ta en titt på kulen. håper at det ikke er noe farlig.

 

Jeg har hatt en åreknute på venstre leppe siden 1.mann kom til verden .tror ikke det er farlig men du kan jo forhøre deg med jordmødrene her inne eller lege:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...