Gå til innhold

Hva slags uteutstyr har din 5/6 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vinter og sommeraktiviteter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ski med tilbehør.

Sykkel.

Jaktutstyr (bukse, jakke, sekk, støvler)

Fiskeutstyr.

Skøyter, akebrett,kjelker.

Campingutstyr (sovepose, telt, osv)

Har man en utstyrsfrik til pappa så ender man opp med det meste :)

Skrevet

Vår er syv og har det meste... sykkel, sparkesykkel, olabil, nå vygges det rrehytte, trampoline... Plastraktor:-P han har en utepappa som liker akivitet han her og:-) fiskeutstyr, akebrett, ski, skøyter... går på fotball:-P alle i nabolaget er omtrent likt... men vi har kjøpt brukte ski og sykkel pga dem vokser fort ut av ting.. dumt å kjøpe nytt:-)

Skrevet

Sykkel, akebrett, rulleskøyter, skateboard, ski og div småting til sandkasser osv ;) Han er 5

Skrevet

Min har til vinter: Akebrett, slalomski, langrennsski og skøyter. Med tilhørende "ekstrautstyr".

Til sommer han har: Rulleskøyter, Skateboard, Sykkel X2 (da han har fått ny og veksler litt på), sparkesykkel.

Tenkte egentlig at han hadde i overkant mye, men ser at det ikke er HELT unormalt.. Jeg er alenemor til han og hans lillesøster på 3. Men kjøper mye brukt og på loppis og sparer alt jeg kan så de får det nødvendigste av utstyret nytt, som beskyttelsesutstyr...

Skrevet

Vinter: Kjelke, Ufobrett, langrennski, skøyter - ishockey utstyr, og spark.

Sommer: Sykkel, sparkesykkel, fotball, diverse til sandkasse, radiostyrte biler / helikopter, drage, fiskeustyr.

Har en gutt som elsker utendørsaktiviteter :)

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vinter; Ski skøyter og akebrett o.l

Sommer: sykkel, sparkesykkel, skateboard

Pluss div. som trampoline (liten) og lekehus, men det er mest stas for lillesøster nå, vil jeg tro. De har også fotballer + mål, div uteleker som balltre, kritt, badminton, tennisutsyr, bocca osv osv...

De blir 4 og 6 år iløpet av sommeren :)

Skrevet

6 åringen vår har til:

vinteraktiviteter:

langrennski

slalomski

rattkjelke m/drasele til hunden vår. (kjempestas)

akebrett

spark

sommeraktiviteter:

sykkel

sparkesykkel

tråtraktor med henger og graver

fiskestang

pocket bike

mini 4 hjuling

Ute i hagen har vi: (Dette er felles for 6 åringen og frøkna på 3. Dette må de også dele med nurket i magen etterhvert)

trampoline

huskestativ

klatrestativ med sklie

sandkasse med tak over

dumpehuske

dukkestue

mål til ballek

Skrevet

Nå har jeg fire barn, så det har samlet seg ganske mye leker her etterhvert. De to minste barna er 3 og 5 år gamle og vi har sykler, sparkesykler, trehjulsykler, tråtraktor, trillebår, små feiekoster og rakeriver, baller i alle størrelser, tennis, crocket, boccia, badebasseng, en velutstyrt sandkasse, div småleker som såpebobler,gatekritt, hoppetau o.l.

På vinterstid er det ski, slalomski, skøyter, akebrett i mange varianter, skuffer og spader osv.

Trampolinene er utslitt, vurderer å kjøpe en ny. Gatas lekeplass er på nabotomten og der er det huskestativ og klatrestativ, sandkasse og fotballmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...