Gå til innhold

The Walking Dead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrot og søppel!!! Jeg er så enkel at jeg faktisk blir sur fordi de sender den dritten så ofte for tiden. Nei, takke meg til CSI og SVU osv....

Skrevet

Jeg eeeeeelsker den serien, men haaaaaaaaaater zombier *de finnes ikke, verden går ikke under*

Jeg kan se stortsett alt av skrekkfilmer uten og bli skremt livet av, men zombier gir meg noia.

Skrevet

Skrot og søppel!!! Jeg er så enkel at jeg faktisk blir sur fordi de sender den dritten så ofte for tiden. Nei, takke meg til CSI og SVU osv....

Ofte?

Skrevet

Syns den er GØRRKJEDELIG akkurat samme opplegg som alle andre zombiefilmer... Same shit, new wrapping..

Skrevet

Ofte?

Jeg sitter ofte oppe om natten, og ser da serier på tvn for å få tiden til å gå. De siste dagene har de sendt doble episoder, trolig sesong 1 i reprise hver kveld/natt. Jeg syns det er ofte.

Gjest Miryks
Skrevet

ÅÅÅ stakkars deg, det er for max 2-3 netter.

DET overlever du nok.

Og ja, jeg elsker serien. Ræva at sesong tre ikke kommer før til høsten.

Skrevet

Ofte?

Jeg sitter ofte oppe om natten, og ser da serier på tvn for å få tiden til å gå. De siste dagene har de sendt doble episoder, trolig sesong 1 i reprise hver kveld/natt. Jeg syns det er ofte.

Da blir det ikke helt riktig å si at slike serier sendes ofte - for det er ikke mange som sitter oppe om nettene og ser på tv.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...