Gå til innhold

Hva syns dere om BENDIK da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Nyderlig :) Håpet på å overtale samboeren til å gi dette navnet om vi fikk en gutt til, men så ble det jente ;) Men samtidig, så vet jeg at samboeren ikke hadde gått med på det, han liker ikke hverken Bendik eller Brage, som er to av de nydeligste guttenavnene jeg vet om ;) Men fikk gitt sønnene våre to av de 5 navnene jeg liker best, så da gikk det greit ;) hehe

Skrevet

Et flott navn.

Min bror heter det, så jeg har bare gode tanker om det navnet.

Skrevet

Bendik gir meg assossiasjoner til en erigert penis.

Med andre ord ikke noe jeg ville kalt sønnen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...