frøken K Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hurra!! Er 19 uker i dag, og har bare kjent litt "leamus" i magen tidligere. Men i kveld da jeg la en flat hånd på hver side av nedre del av magen så begynte nurket å sprelle villt! Kjente den dyttet og sparket borti hånden min på høyre side, og jeg kjenner inni meg når den( får vite kjønn imorgen) snur på seg! I tillegg kjenner jeg den nå sparke på alle innvollene mine. haha. Tramper litt på blæra og, før den snur seg igjen og sparker i mageveggen. Sykt morsom og hyggelig førstegangsopplevelse! Føler liksom at jeg fikk hilst ordentlig på lillegull i kveld, og har ikke kjent dette tidligere før i kveld. Har holdt på fra og til i 4 timer nå! :D HURRA !! Gled dere dere som ikke kjenner noe enda! Det kommer!
Lisse_01 Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Ååå så fantastisk. Er bare 17 uker på vei, og gleder meg såå mye til å kjenne babyen <3 håper det bare er 2 uker igjen
Sirimor! Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Så moro :-D er 18+2 nå og har kjent leamus nederst i magen en stund, og venter bare på at det skal bli sterkere :-) gleder meg skikkelig til jeg kjenner baby'n utenpå :-D får vite kjønn på tirsdag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå