Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Akkurat som et angstanfall ... Babyen er 6 mnd. og får grøt 2 ganger daglig og ett middagsglass. Babyen har slitt med ekstrem hard mage de siste dagene og pressa som bare fy når h*n lå på stellebordet idag. Det kom ut to HARDE klumper. Et par minutter etter h*n var ferdig og lå å pusta normalt begynte h*n plutselig å hive etter pusten. Akkurat som når man får angstanfall. Gikk over etter noen sekunder, men lenge nok til at jeg ble kjempe redd
Theaen Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Huff, det hørtes vemmelig ut. Kanskje du skal prøve å lage grøten litt tynnere og passe på å gi rikelig drikke under måltidet? Mulig du alt gjør det da:-) Hvis du føler deg usikker, så går det jo kanskje an å ta en tlf til legen, for å høre om det er normalt? Håper det ikke skjer igjen.:-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Datteren min på rett over året har alltid hard mage, grusomt, og hun presser og gråter og jeg får helt vondt i meg når hun må bæsje.. Det med hikstene har jeg også opplevd ett par ganger.. Tror bare hun har blitt utslitt faktisk.. Vet ikke.
2 hjertegull :) Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Tenkte også på maltekstrakt. Jeg pleide å plande ut ei t-skje i vannet jeg blanda grøtpulveret i... Ammer du? I så fall kan jeg anbefale at du tar fenikkelkapsler, det skal hjelpe mot luft i magen, men selv om ikke det var problemet her, så tror jeg det hjelper på selve fordøyelsen. Jeg opplevde det i allefall slik, men dette er ikke noe jeg vet med 100% sikkerhet. Fysj for en ekkel opplevelse! Høres helt forferdelig ut! Håper det bedrer seg!
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Akkurat som et angstanfall ... Babyen er 6 mnd. og får grøt 2 ganger daglig og ett middagsglass. Babyen har slitt med ekstrem hard mage de siste dagene og pressa som bare fy når h*n lå på stellebordet idag. Det kom ut to HARDE klumper. Et par minutter etter h*n var ferdig og lå å pusta normalt begynte h*n plutselig å hive etter pusten. Akkurat som når man får angstanfall. Gikk over etter noen sekunder, men lenge nok til at jeg ble kjempe redd For å hjelpe på hard mage kan du kjøpe litt sviskemos å ha i grøten. Eller lage hjemmelaget sviskemos. Veldig effektivt.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Og om ingenting av de de iver skriver hjelper ville jeg allergitestet babyen, mini er allergisk mot kumelk og lurer nå på om hun også reagerer på gluten. For hos oss hjalp verken svisker, malt, pæremos eller annet. Håper det går over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå