Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Dette fordi jeg liker å jobbe under press og synes det er spennende og lærerikt og møte mennesker i ulike livssituasjoner og livsfaser. syns det var litt mange og
Gjest peacock Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 å møte! (jeg er dansk, og da ville det være at møde, så det skal ikke være og!)
Gjest Kira med en av hver Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Hva med å f.eks skrive: Dette er fordi jeg liker å jobbe under press, samtidig som jeg synes det er spennende og lærerikt å møte mennesker i ulike livssituasjoner og livsfaser.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 å møte! (jeg er dansk, og da ville det være at møde, så det skal ikke være og!) TAKK :)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Hva med å f.eks skrive: Dette er fordi jeg liker å jobbe under press, samtidig som jeg synes det er spennende og lærerikt å møte mennesker i ulike livssituasjoner og livsfaser. takk, kanskje det er bedre?
m&c Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 "lærerikt å møte mennesker...." Bytt ut "og" med "å" der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå