Gå til innhold

Er du sjalu/misunnelig på slanke og pene damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er slank, har en fin figur og et pent ansikt. Er veldig fornøyd med utseendet mitt. Legger merke til at min beste venninne som er 30 kg tyngre enn meg ikke vil gå på byen med meg lenger fordi hun føler seg uvel.

Hun har delvis innrømmet dette.

Er du sjalu på dine slanke venninner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var tjukk var jeg ikke sjalu på mine slanke venninner. Jeg gikk ut med dem, uavhengig av utseende. Men jeg gikk ikke ut med de venninnene mine som klassifiserte seg over meg og mente at jeg passet fint som veskepasser siden jeg var 50kg tyngre enn dem..

Skrevet

Ja, jeg er sjalu på dem. Men er egentlig normal og pen selv...

Skrevet

Nei! Jeg er ganske alminnelig, men er fornøyd med livet. Jeg er ikke spesielt pen og ikke spesielt slank, men når jeg ser meg i speilet, så får jeg ikke panikk likevel. Og når jeg er fornøyd med meg selv, så blir jeg ikke sjalu selv om noen er penere, tynnere, rikere, har bedre jobb osv. Mine venninner er gode mennesker med fine indre kvaliteter, og da går det ikke an på bli sjalu heller..

Og ja.. noen ganger ønsker jeg at jeg har mindre mage og slankere lår...

Skrevet

Nei, men nå er jeg slank og pen selv ;)

Skrevet

Nei, faktisk ikke, fordi de av mine venninner som er slanke, er de som klager mest over utseendet sitt.. De har valker på magen, de har strekkmerker på puppene, de har rynker i pannen.. De har rett og slett vrangforestillinger, og da tenker jeg at det er bedre å være meg;)

Skrevet

Ja, men det er bare fordi jeg tror at jeg er mye større og styggere enn det jeg egentlig er...

Skrevet

Ja, veier 10 kg for mye (60 kg fordelt på 163 cm). Berømmer mine venninner som fortsatt holder seg superslanke etter vi har født 3 barn hver og passert 40+

Skrevet

Er fantastisk slank og pen, så nei ;-)

Skrevet

Nei, jeg er den peneste av venninnene, men ikke den mest poppulære. Det er helt greit for meg.

Skrevet

nei. er ikke det.

har 20 kg for mye. men er ikke sjalu på de tynne og pene rundt meg nei.

de få slanke og pene rundt meg er usikkre på seg selv. og klarer ikke stå på egne bein. har flere rundt meg som har noen kg for mye, og de er mer selvsikker enn de tynne.

Skrevet

Ja, veier 10 kg for mye (60 kg fordelt på 163 cm). Berømmer mine venninner som fortsatt holder seg superslanke etter vi har født 3 barn hver og passert 40+

Herregud, du har vrangforestillinger!! Veier du 60 kg fordelt på 163 cm så er du slank! Må man være suuuuper slank for å være bra nok??

For en forskrudd verden vi lever i!

Skrevet

Nei, men er ikke til vanlig tykk selv heller :) Dessuten, uansett hvor slank og pen man er,har man helt sikkert noen problemer å stri med,så betyr ikke særlig mye egentlig!

Skrevet

Tenkte akkurat å si det samme # 13. &0 kg fordelt på 163 cm? det er jo en slank og tynn kropp. ja kanskje du ikke er stram og fit, men du er ikke feit! langt i fra. jeg er 163,5 cm og veier nå 75 kg mnd etter fødsel. jeg er 10 kg for tykk, men jeg er ikke feit.

Skrevet

når jeg går ut der jeg opprinnelig er fra er jeg ganske sjalu ja, der har jeg dårlig selvtillit, mens er jeg hvor som helst andre steder er jeg ikke sjalu en plass...oser av selvtillit selv om jeg ikke er så tynn. Men syns ansiktet mitt er kjempefint :)

Skrevet

ikke i det hele tatt. Jeg synes faktisk det er litt stygt å være veldig tynn og slank. og dessuten kanskje dem er veldig tynn osv. men det eneste som betyr alt for meg i verden er familien min.

å gå å tenke på å være slank osv. det er bare bortkastet.

Skrevet

Nope! Var på butikken på lørdag og de tynne kjøpte bare cherrytomater og te... Og det livet vil jeg ikke ha;)

Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Men det skal sies at enkelte slanke jenter som har draget ute på byen oppfører seg ufyselig mot venninnene sine uten at de sikkert legger merke til det selv. F.eks ved å bruke dem som veskehenger etc. En fryktelig uting, vet ikke hva de tenker på jeg???

Tror de at "tjukka skal neppe danse uansett"?

De jeg har opplevd slikt fra går jeg ikke ut med igjen - no way! Og det handler overodet ikke om sjalusi.

Som single opplevde jeg rett som det var at de slanke lekre venninnene var de som i første omgang fikk menn til å komme og sette seg hos oss, men omtrent hver eneste gang var det meg og ei annen litt småtrinn venninne disse gutta endte opp med å henge på som slips resten av kvelden fordi vi begge hadde mer interessant å snakke om enn barbie-bertene :)

Skrevet

Ikke alle som er slanke er pene!! Det er en vanlig misforståelse:) Den peneste jenta jeg kjenner er ca 20 kg for tung! Hennes utseende er jeg litt misunnelig på, mest fordi hun oser av selvtillit og er fornøyd med seg selv!!

Skrevet

Nei. Jeg er ikke den slankeste men har den fineste kroppen for det! Og det er bred enighet om at jeg er den peneste også...

Hvorfor har mange den oppfatningen av at man må være tynn og pen for å være attraktiv? Tror en kropp som ikke er sylslank men er trent og har fine former er vel så attraktivt!!!

Skrevet

Jeg misunner de som har "normal" kropp og er naturlig pene. Personlig vil jeg heller ha et pent ansikt, enn en fin kropp.

Skrevet

Jeg beundrer pene mennesker, tjukke som tynne! Er de blide og hyggelige i tillegg faller jeg pladask..

Skrevet

Jeg er misunnelig på at de er slanke. Pen er jeg selv, men ikke i kategorien slank. Sjalu er jo en annen ting. Er man sjalu så unner man egentlig ikke personen det, men misunnelig er lov å være.

At hun ikke vil gå på byen sammen med deg trenger ikke bety at hun er sjalu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...