Gå til innhold

Satan og....vet dette er teit men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vinter traff jeg en mann og vi fant tonen godt. Men vi har ikke kunnet se hverandre så mye for han har vært opptatt og uansett tror jeg vi begge var enige om at vi skulle nyte livet på hver vår side og så se det hele an.

Vi møttes en gang og har hatt mer eller mindre regelmessig kontakt siden, men jeg vet at det er jeg som har vært initiativtager til kontakten ca 70 %.

I mellomtiden, siden han virket sånn halvveis interessert, så har jeg datet litt andre også, men ingen av interesse egentlig.

Vi har snakket sammen på msn og idag så jeg til min store begeistring at han var pålogget. Så jeg tenkte at jeg skulle si hei....men så så jeg plutselig at han nettopp hadde fått en ny kontakt...en jente...og så så jeg at han begynte å skifte profilbilde og hun også. Da skjønte jeg jo at de snakket sammen og at jeg kanskje ikke burde blande meg inn og si hei til han.

Merket jo at jeg ble litt sjalu...selv om jeg vet det er dumt. Han skylder meg forsåvidt ingenting, og jeg har selv datet andre så jeg har ingenting jeg skulle ha sagt. Men jeg hadde så lyst til å skrive en melding til han om at jeg så han var pålogget...men opptatt etter alt sigende...og at jeg ble en smule sjalu...med en smiley etter. Men det bør jeg vel ikke gjøre...bør vel bare la han være nå og se om han tar kontakt neste gang.

Som han sikkert ikke kommer til å gjøre....snufs...

Plutselig merker jeg at jeg kjenner små stikk inni meg...men jeg klarer greit å få tankene over på noe annet...kjenner jeg må begynne å tenke ut alt som var negativt ved han og ikke positivt....slik at jeg for vridd dette rundt.

Er jeg tåpelig nå eller....som føler dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tåpelig, men menneskelig. P.S. Ikke ta kontakt....

Skrevet

Ikke tåpelig, men menneskelig. P.S. Ikke ta kontakt....

HI

Ok...jeg skal la det være. Helt til han tar kontakt igjen. Og håper hun er en bitch denne dama...ikke hennes feil, hun så grei nok ut hun, men håper han tar kontakt med meg igjen. Ellers så får han være...og jeg får finne meg noen bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...