min<3 Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Mini er 11 mnd og lugger. Kun meg og jeg er kjempe hårsår. Jeg blir rett og slett grinete når han gjør det, tar alltid bort hånda hans og sier bestemt nei. Han har nå den siste mnd begynt og gjøre det hvis han ligger ved siden av meg og skal sove. Er det en måte og kose på tror dere?? Hvis det er det blir jeg neste litt trist, for jeg syntes det gjør så inn i h.....e vondt!!! Han biter også...men kun meg Buhu tror dere ungen min hater meg?? Neida,men særiøst er det noe å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Om han kun gjør det når han skal kose og sove så ville jeg tatt hånden og vist hvordan han kan kose. Hver gang han lugger, så sier du at han må kose, så tar du hånden og stryker håret istede. Tror ikke han hater deg, men han tester ting, og skjønner ikke at det gjør vondt.
min<3 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2012 Neida jeg skjønner han ikke hater meg,bare spøkte der Men han lugger ingen andre og det er det som er rart. Men takk for tips om å vise hvordan han skal kose, for jeg tror jo at det er det han driver med i senga. Men det er alle de andre 1000 gangene i løpet av dagen han gjør det som gjør meg gaaal. Spess siden det gjør så vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå