Gå til innhold

hva synes dere om konrad?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fint, men vet ikke helt hva andre mener ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det :)

Min første gutt hadde fått det navnet. Om ikke en i familien i en alder av 19 år fant på å kalle seg Konrad. ødela alt for meg.

Skrevet

Sønnen vår heter Conrad (altså med c) Syns det er fint :)

Skrevet

Fint :)

Skrevet

Synes det er så fint, men vet ikke helt hva andre mener ....

 

Jeg liker det ikke, men smaken er som baken. Vet om to små som heter det, så det er vel ikke helt uvanlig. Jeg greier bare ikke venne meg til det, og synes fremdeles det er et gammelmannsnavn. Det er vel likevel bare en vanesak. det er jo tusenvis av navn som for et tiår siden kun ble båret av gamliser ;-)

Skrevet

kanskje ikke tusenvis forresten.. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...