Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Synes det er så fint, men vet ikke helt hva andre mener ....
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg liker det Min første gutt hadde fått det navnet. Om ikke en i familien i en alder av 19 år fant på å kalle seg Konrad. ødela alt for meg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Sønnen vår heter Conrad (altså med c) Syns det er fint
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Synes det er så fint, men vet ikke helt hva andre mener .... Jeg liker det ikke, men smaken er som baken. Vet om to små som heter det, så det er vel ikke helt uvanlig. Jeg greier bare ikke venne meg til det, og synes fremdeles det er et gammelmannsnavn. Det er vel likevel bare en vanesak. det er jo tusenvis av navn som for et tiår siden kun ble båret av gamliser ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 kanskje ikke tusenvis forresten.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå