Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Det er et stort og kjempefint badeland ikke så langt fra Chania, ja. Men om det heter Kato Daratso der aner jeg ikke. Det er en 30 min. tur ca med små tog langt ut i ingenmannsland. Men veldig flott
White*Angel Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2012 Det er et stort og kjempefint badeland ikke så langt fra Chania, ja. Men om det heter Kato Daratso der aner jeg ikke. Det er en 30 min. tur ca med små tog langt ut i ingenmannsland. Men veldig flott Er det masse sklier og sånn? Du kan ikke finne ut hva det heter da?=)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Er det masse sklier og sånn? Du kan ikke finne ut hva det heter da?=) Søkte på badeland Chania og da var det første treffet. Det heter Limnoupolis Water Park og her er lenke til bildegalleriet: http://www.limnoupolis.gr/en/gallery.php Masse sklier samt flotte aktiviteter for de som er for små til slikt. Vi var en gjeng med et aldersspenn fra 2 til 60 og alle hadde det kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå