ariel78 Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Har hatt Simo før og syns den er litt stor. Vil ha en med 4 hjul som er enkel å få ut og inn av bilen samtidig som den er stabil og god og trille både i skogen og på asfalt..
*LP* Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Vi er veldig fornøyd med emmaljunga city cross. God å trille både i by og på fjellet.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 City cross her og. Vi er byboere uten bil, men mye på tur i marka også. Lett, liten og genial. Hvis man ikke er veldig høy vel og merke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå