Gå til innhold

-mtp- *kan se igjen*


**Bellasnella**

Anbefalte innlegg

Ser du noe kjønn i magen min. Evt hvordan svangerskap jeg får ? Noe vedr fødsel? Veldig redd for prematur fødsel. F : 24.01.85 kan se igjen om du vil!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) får opp jente på deg... men ikke noe prematur fødsel... Men svangerskapet vil ikke vere det meste perfekte men skal egentlig ikke klage noen har det verre :P men får opp en del smerter i bekken og korsrygg :(

 

Vil du se tilbake hadde det vert snilt :)

 

Ser du noe i kjærlighets fronten Kommer eksen tilbake?

noe flytting snart og evt jobb snart også :P

 

17 04 86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsning er jeg forberedt på. Slitt med det siden forrige svangerskap så føler vel at det kommer til å krangle . Så lenge babyen ikke kommer før termin er det greit! :) ser du noen dato for fødsel? Evt hvordan fødselen blir? Når det gjelder deg så føler jeg kanskje at eksem kommer krypende tilbake når du faktisk er ferdig med han. :) jobbfronten får jeg ikke opp så mye på. Du får en gin sommer. Ser mye sol og varme rundt deg. Enten får vi en nydelig sommer eller så skal du ut å reise. Ser kjærlighet i luften i sommer/høst og jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke født enda fomle?? Trodde du hadde født må jeg!! :) tør nesten ikke prøve flere ganger jeg nå. Når er termin

Igjen? Føler du får rett hør termin ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mens termin 30 april, og ul 4mai... Jeg håper sånn han kommer nå for jeg er utslitt. Jeg er veldig glad for at du er gravid men kjenner at jeg er så lei selv at jeg syns d er vanskelig å dele den slags baby lykke akkurat nå. Håper sånn at du får et fint svangerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

no får eg ikke opp noe på termin på deg.. men får opp høst eller litt små kaldt i veret.. men en knall fin fødsel :) og tallet 17 kommer opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner så godt hvordan du har det! Jeg holdt på spy på slutten sist selv. Jeg fikk oppriktig vondt av alle gravide kvinner jeg så i laaaang tid etter fødselen min. Men man glemmer veit du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...