Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg hatt noen ganske kjipe opplevelser, ingenting spesielt, men situasjoner som kunne vært helt uproblematiske hvis bare noen hadde tilbudt bittelitt hjelp. Som å få vogna ut av toget, hjelpe til med døra når en har hendene fulle etc.

Så her følger en liten oppfordring: vær oppmerksom, hjelp til om du kan, smil til folk på gata, og stopp og slå av to ord med den lille gutten som roper og vinker fra epletreet eller den ensomme gamle mannen på trikkeholdeplassen.

Det er så lite som skal til!

Ha en finfin vår alle sammen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Skal ikke mye til for å glede andre.

Karma is not a bitch if you're a nice person ;)

Mitt bidrag til dere i dag er www.forksoverknives.com - watch it, live it, spread the word - god helse alle sammen :)

Skrevet

Jeg hjelper ofte til. Det jeg savner er at de som trenger hjelp både kunne spurt selv om hjelp og at de kunne takket for hjelpen.

Skrevet

Synes det er mange som hjelper meg uten at jeg ber om det og jeg takker og bukker hver gang. I tillegg så hjelper jeg tilbake, men er nok enig med #3 her. Blir drittlei av å hjelpe sure damer med barnevogna som forventer at alle skal skjønne at de Må ha hjelp og de skal iallefall ikke takke for det.

Menn er stort sett veldig flinke til å takke.

Skrevet

Benytter meg av anledningen til å takke den dama som kjørte meg hjem etter at jeg tryna noe helt jævli på sparksykkel i sommer. Jeg er snart 40 år og ramla på meg Donald-kul i hue midt i trafikken på høylys dag. Jeg var for opptatt av å være flau og svimmel til å kunne takke på en respektfull måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...