Gå til innhold

Hjelp mot pigmentflekker i ansiktet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo ikke ut :( Masse stygge pigmentflekker etter graviditet for et års tid siden. Brukte faktor 50 i fjor sommer, og prøvde å ikke oppholde meg så mye i solen, men likevel har de bare blitt verre. Følte ikke at solkremen hjalp noe hvertfall :(

Finnes det noe som lysner disse flekkene, foruten legemidler. Snakket med legen om en krem som begynner på A (husker ikke navnet på den i skrivende stund), men hun ville ikke anbefale den for den var veldig sterk og kunne tørke ut og ødelegge huden.

Noen som vet om noen kremer de f.eks selger hos hudpleiere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er flere hudpleieserier som har kremer med type "whitening complex" etc, bl a dermalogica. Har ikke prøvd dette selv men har brukt Clinique sin som heter even better scin tone corrector. Prøvd serumet, fuktighetskremen (med sph 20) og kjøpe akkurat foundation i samme serie. Er veldig fornøyd med disse produktene, jeg hadde/har "lette" fargeforskjeller/ujevnheter i ansiktshuden generellt, ikke pga graviditet.

Skrevet

er noe som heter A-vitaminsyrekrem, men vil ikke anbefale den!Hadde nettopp en kunde innom der jog jobber som brukte den,og hun sa at den var så sterk at viss hun kom borti p.eks leppene med den,sprakk hele leppen.......såg ikke bra ut.

Men hør men en hudpleiesalong.....

MEN uansett er det viktig å beskytte huden med høy solfaktor som f.eks f.50 viss en har sånne plager.og vet du hva?

DU blir BRUN uansett,bare finere farge uten flassing

Skrevet

Du må bruke min faktor 30 hele året. Hvis det er sol så smør deg hele tiden. Bruk også hatt For hver solstråle du får på deg jo brunere blir de, også på vinteren. Det er svært vanskelig å bli kvitt, laser er vel mest effektivt.

Jeg har brukt Murad, kjøpt på Strawberrynet, dagkrem, nattkrem, blekende gele, masker osv. Har hatt noe effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...