Gå til innhold

7-9 MND (gammle 5-6)


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

peacock oi det var køen sin!! Her var det også noen timers ventetid, godt å ha det i boks da :)

 

I går var jeg ute hos noen venner mens snuppa var hjemme hos pappan..hadde vært en del runder med gråt, han måtte ta henne opp i stua flere ganger for fikk ikke roet henne, kan si jeg har veldig dårlig samvittighet i dag, vet at det går jo bra med henne, men synes det er så fælt at hun har grått sånn :/ Jeg var borte fra 19 til 00, da jeg kom hjem sov hun (utslitt antagelig) og sov helt til kl 06 da fikk hun mat, så i natt spiste hun ikke i det hele tatt. Bleia var nesten helt tørr i morgest! Er det grunn til bekymring da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zazzy: Det er ikke noe særlig å føle på den dårlige samvittigheten.. Ang. den nesten tørre bleia, så vet jeg ikke noe særlig om det.. Men det blir jo mindre når de ikke spiser noe på natten.. Det merket jeg her også etter at han hadde sluttet å spise på natten, bleiene ble mindre fulle, men de var ganske tunge fordi...

 

I går gikk jeg og la me 19.30 og har sovet på eget rom i natt.. Har vært våken en del ganger fordi, men kunnet legge meg og sove igjen.. Føler meg helt utslitt om dagen.. å være våken i 2 - 3 timer sammenhengende på natt er slitsomt.. Men men, det er vel bare en periode får man håpe.. Eneste at den perioden har vært rimelig lang.. :/

 

Idag hadde vi tenkt oss ut på tur, for det var så nyedlig vær når vi sto opp, men nå er det regn.. Så vi vet ikke helt hva vi skal gjøre.. Håper dere får en fin 1 mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo logisk at det kommer mindre ut når det går mindre inn, men synes den var veldig lett..nesten ingenting..og neste morgenbleie også nå var bare bittelitt tiss i..hm..må passe på at hun får nok mat og drikke, nå har hun blitt ammet til morgenen og spist grøt med vann til før duppen så hun har jo fått i seg, går seg vel til da.

 

Slitsomt å ha så lang våkentid på natta ja prinsen og mamman, kanskje du bare skal få slappet skikkelig av i dag da? :)

 

Her er det strålende sol..jeg er litt irritert da fordi samboer ligger å sover enda.. han har liksom "fri" i dag da, men jeg må jo ta meg av henne uansett dag...vet jo at jeg bare burde si det til han, men han må da skjønne det av seg selv! Han ble liksom utslitt av å ha henne i gårkveld og at det var mye våkenstyr..men sånn har jo jeg det hver kveld og må da stå opp på morgenen fordi! ah..jaja skal ikke klage mer, må bare utblåse litt..vet jo jeg kan skylde meg selv når jeg bare tar henne og står opp, men noen må jo gjøre det..

 

Ha en kjempefin 1. mai alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Godmorgen! Prinsen og mamma'n, håper du føler deg mer uthvilt idag da :-) Så utrolig dumt at kroppen venner seg til å være våken på natt så man ikke bare kan sove og sove og sove når man får sjansen!

 

Zazzy: Huff da! Du må lytte til mammahjertet ditt :-) Kjenner mange som går ut på kveldene nærmest fra ungen er født, men jeg hadde aldri klart det (men så er jeg kanskje en hønemor da...). Har bestemt meg for å vente til jeg ikke ammer lengre, selv om det er litt irriterende til tider. Men på den andre siden er et år jo veldig kort i det store bildet, og venner og uteliv er der jo også når ammeperioden er over :-) Men altså, burde ikke være krise når pappaen er der, og det er jo bra om jenta lærer at pappa er like god som mamma :-)

 

Her har vi en strålende 1 mai, ble vekket av korpset i morges og har satt opp flagget på balkongen :-) Solen skinner masse, og vi skal besøke et vennepar og kanskje trille en lang tur tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

peacock ja jeg kommer nok ikke til å dra ut igjen før jeg vet at det går bedre..det teite er egentlig at folk jeg møtte i går sa "så bra at du går ut likevel" altså selv om hun gråter og har det tøft uten meg..hvorfor iallverden er det bra?? Kjenner jeg ble irritert i går, mange som også skulle fortelle meg at ungene ikke må vennes til å tas opp ved hver minste lyd og at de fort lærer seg å ha oss rundt lillefingeren osv.. folk uten unger dette vel og merke..blir litt satt ut der og da og etterpå når jeg kom hjem tenker jeg på alt jeg burde sagt som jeg bare vagt greide å uttrykke der..blir bare forundret over at man blir sett på som en god mamma når man er streng og lar ungen gråte og drar ut selv om hun ikke er like knyttet til pappaen osv..Jeg vil bare skjemme henne bort med nærhet og trygghet og kjærlighet jeg og tror ikke det er noe vondt i det! Og vil ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke kan møte venner så mye i perioder. Lillemor går jo først uansett.

 

Har mye irritasjon i meg i dag merker jeg, hehe! Kanskje jeg tenner litt ekstra når folk kommenterer meg som mamma og lillegullet?? ;) jaja puste med magen og heve seg over det! Kanskje det er mensen som er på vei tilbake? hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy: Skjønner godt hva du mener.. Er så lei av at folk skal mene noe om alt å hvordan man gjør ting og værtfall hvor bortskjemt vår lille gutt er.. De skulle lånt han en uke, så hadde de vel skjønt at når man ikke har sovet ett dugg på 8 mnd så gir man litt opp..

kjenner jeg har litt den samme irritasjonen som du har i dag ;) Pappaen i huset er tydligvis kåret til årets pappa, siden han har tatt prinsen alene i hele natt.. Han hadde jo også satt på en maskin med klær til vask i går kveld, så han hadde virkelig grunn til å sove uttpå i dag... Det er jaggu ikke lett å være mann ;)

 

jaja, idag er min fine lilleprins 8 mnd <3

 

Hurra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra hurra for prinsen din! :) Hehe måtte le litt av innlegget ditt også, årets mann ja.. jaja pappapermen starter her nå snart og da skal jeg jaggu være "mann" og overlate alt hovedansvar til ham... hvis jeg klarer.. forskjellen er jo at det virker som jeg synes det er morsommere å være sammen med henne enn ham, det er kanskje stygt sagt, men det virker sånn til tider. Han ser mer arbeid der jeg ser arbeid OG kos. Men han er flink med henne, det skal han ha, og hun forguder ham :) Blir koselig for dem å få mere tid sammen tenker jeg. Lilletulla mi har fått tenner nå og har begynt å sette seg opp på knærne og reise seg etter alt hun kommer over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, menn er jaggu rare dyr ;) Men de er jo veldig gode å ha til tider da ;) Ser det veldig godt her etter at pappaen har vært hjemme på perm, de har veldig godt av det begge to :) De har kommet mye nærmere hverandre, og pappaen har fått litt øyne opp for at man kanskje ikke rekker så mye mer en å ta seg av babyen noen dager.. Virker som om at menn har mye enklere for at de trenger "fri", når han har vært hjemme med prinsen en dag, må han jo ut å gjøre noe for seg selv, for ellers blir han jo gal som han sier selv ;) Men det er sikkert bare min mann som er rar ;)

 

å, flinke jenta di :) Har hun fått 2 tenner? de er så søte når de har fått de første tennene :) Hvordan går det med ammingen, har hun bitt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg min mann er rar også ;) hehe. Nettopp så foreslo han at vi ikke skulle sove hver vår dag i helgen lenger for han synes det er så tungt å være oppe med henne alene de få timene før jeg står opp, hahaha! skal tro om pipa får en annen lyd når han må stå opp med henne og ha henne hele dagen hver dag hele uka! Han sover jammen meg enda!

Hun har ikke bitt meg enda nei, men jeg er litt nervøs, hehe for de kjennes skarpe ut. To tenner nede ja men de er så små enda at de vises ikke noe særlig, men kjenner dem og klinket med en skje borti dem så ingen tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror nok aldri vi kommer til å bli klok på disse mannfolka.. Det spørs ja, om han endrer tanker etterhvert som dagene går ja..

 

Så søtt :) Det er mitt største mareritt også, men her er det ikke kommet noen tenner enda, men han har plutselig begynt å sikle forferdelig mye, så de er vel på tur :) Det må være forferdelig vondt om de biter, han kliper og river i brystvorta noen ganger nå, og jeg skriker au, og da råflirer han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen damer :)

Zazzy ;) Jeg kjenner den følelsen ja :/ ikke godt for mamma hjertet nei.. Men får håpe det går seg til :) Her skal jeg ute med venner i morgen, og gruer meg, alikevel om jeg vet at legging går bra me pappaen :) Har vertfall gjort det hittil.. Men kan jo snu.. Hehe

Gratulerer med tenner på vei :) Ja mannfolke er snodige skapninger.. :P gleder meg til han her skal være hjemme også :P så får han se :P

 

Prinsen og mammaen :) Uff, håper nettene deres blir bedre snart:) det har dere virkelig fortjent :)

 

Her var natten super :) to runder med smokk og ellers sovet søtt :)

 

Nå skal vi ute en tur i det fine været :)

 

Håper alt er bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg som har vært bekymret i dag fordi bleien var så kjempelett i morges, så viser det seg at samboer har byttet på henne i natt og da var bleia kjempetung av tiss :P hurra for kommunikasjon! :D Jeg er litt blidere nå, for da han endelig sto opp så fikk jeg gå å legge meg, og jammen sov jeg i 2,5 timer, det trengtes.

 

Har noen av dere katt? vi var på besøk hos noen nettopp og lillemor ble såå glad når hun så kattepusen og kjente på den myke pelsen, var så moro å se hvor godt hun likte pusen! men baksiden var at det var så utrolig mye kattehår der, jeg fikk egentlig litt noia når hun krøp rundt på gulvet og etterpå hadde fått pels selv også, hehe, jeg synes selv det er ekkelt med så mye hår, føles som det klør overalt :P

Men var gøy at hun fikk se en ekte katt da ettersom vi har lest så mye om det og hun elsker kattebamsen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg slenger meg på her jeg:) Hvis det er greit? Snuppa mi er 8,5 måned, har fått 6 tenner, står i krabbestilling men åler seg fortsatt bare. Har et lite håp om at hun skal klare å sitte selv snart:) Koslig når vi kan ut i sandkassa når det er fint vær!

 

Nettene har vært helt forferdelige de siste 4 ukene. 4. barnesykdom, 4 tenner, separasjonsangst + omganssyken rett etter hverandre kjenner man på kropp og sjel! Heldigvis har mannen min vært hjemme (han jobber på sjøen), så han har tatt henne på morrakvisten når natta har vært ille. Ellers når hun er frisk sover hun rundt nå. Altså ingen nattmat.

 

Leggingen har og vært et mareritt, når separasjonsangsten har vært på det verste. Men er bedre nå. Fant ut at jeg måtte drøye enda lengre mellom siste dupp og frem til leggetid. Hun blir jo større! Tida går så fort:) Så nå er siste dupp frem til 15. Max 15.30. Vi har også endret litt på leggerutinen, da hun må pusse tennene etter kveldsmelka. Så nå er det melk, tannpuss, litt kos, også inn på soverommet å synge litt til hun blir rolig. Da legger vi henne ned i senga og sier natta:)

 

Dette ble langt! Men hyggelig å slenge seg på her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zazzy ;) Flott at du fikk sove litt :)

 

Uff idag har jeg vert litt irritert over sambo, skjønner ikke hvorfor de klager over at de er sliten,ser ikke ting som skal gjøres,tar det som en selvfølge... blir GAL mange ganger, ALT er så mye værre for de :P

 

Hei Pix :) Velkommen til oss... Uff det hørtes forfærdelig ut med såå masse på en gang... Hvordan er 4barnesykdom? seprasjons angst er slitsomt ja... Men det går heldigvis over igjen :)

Her sitter han :) Og det er kjempe moro :) plutselig skjer det hos deg også---

 

Her har pappaen jobbet idag, jeg og prinsen har trillet,gått tur med bærsæler,vært ute og gått å lekt på platten, lekt inne, laget marinerte kotteletter i løks ¨smør til pappaen kom hjem, laget middag til prinsen, ogjeg har vasket gulv... Så dagen har gått,,,

 

Pappaen som la prinsen ikveld og det var noen protester,men sovnet kl 1945..

 

Lager dere grøt av mye væske dere??

 

Hvordan har dagen vert??

Håper alle får en fin fin natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harfåttprinsen: Vi ønsker oss veldig gode netter vi og, men de kommer vel når det blir vår tur ;) Så flink gutten deres er blitt til å sove :) Storgutt jo :) De er rare dyr disse mannfolka ja, tåler ingenting.. Han her forventer i allefall en stor takk og mye mer dersom han faktisk gjør noe husarbeid uten at jeg ber han om det.. Her får han grøt av 150-170 ml vann, og gjerne med banan i.. Hvor mye gir du ? nå får han også både pupp og flaske etterpå, da jeg ikke har nok melk på kveldene lengre..

 

Zazzy: Haha, da var det i allefall ingen grunn til bekymring ;) Så bra du fikk sovet litt :) Vi har ikke katt, men svigers har.. Men den katten er så sær, så den får ikke nærme seg prinsen... Foreldrene mine har hund, og prinsen elsker å kose med den... Må innrømme jeg får litt noia av disse hårene overalt jeg og, men.. Både jeg og pappaen er allergiske, så er ganske redd for at prinsen er det..

 

Pix: Hyggelig at du slenger deg med, velkommen skal du være ;) Så mange tenner hun har fått :) Håper leggingen og sovingen går seg til snart :) Det er jaggu ikke enkelt å få alt til å klaffe nei, plutselig er de blitt så store at rutinene må endres på :)

 

Vi har hatt en fin dag, vært ute og kost oss på altanen da det ble finvær :)

 

Nå har jeg ryddet og ordnet her til samboeren kommer inn fra garasjen, i et håp om at han skal få litt dårlig samvittighet ;) Kjenner at i dag har jeg vært skikkelig irritert på sambo, hehe, er ikke slik hver dag da ;)

 

Goood kveld og good natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen og mammaen :) Her lager jeg av 120-180, begynte og bli redd han fikk for mye :/ :( han får grøt morgen, lunsj prøver vi med brødskive,frukt, men spiser lite skive ennå, så hender det blir grøt, grøt til kvelds også... hvor mange ganger får deres grøt? Og hvilken grøt?? Her får han nestle ( banan og mango 8mnd,bringbær og banan 6mnd,gonatt fulkornsgrøt 8mnd,men virker som han ikke er så fornøyd med den lenger, så lurer på hva jeg skal gi han slik at det metter sikkerlig til kvelds... )

Må gjærne skrive svar på disse spm der andre også :) :)

 

Ja heldigvis er man ikke like irritable vær dag :) men det er liksom like før jeg sprekker innimellom... (og tenker "man kunne jo like så bra vert alene") men det er bare i øyeblikket :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir ganske likt da :) De er vel to matvrak vi har :D Han får grøt morgen og kveld.. Spiser de samme grøtene som du gir.. Han virker ikke være så glad i den fullkornsgrøten, men han spiser den.. Til lunsj blir det enten brødskive, eller fruktmos eller noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay :) ja skal se vi har matvrak ja :) hvor mye veide din prins på 7mnd kontroll da?? her var han på kontroll når han var 7,5.. 9250g og 71cm... :) tjukken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Vi har ikke vært på kontroll siden 6,5 mnd og skal ikke på kontroll før om en mnd.. Men når han var 6,5 mnd var han 70 cm og 8705 gr.. Det er godt de har noe å tære på, i tilfelle de blir syke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så mye grøt deres spiser. Jeg har begynt å bare lage av 60 ml, for jeg får ikke i han mer uansett, så supplerer jeg heller med brødskive etterpå. Jeg trodde først han bare var veldig småspist, men han er tydeligvis mer glad i brødskive enn i grøt. Tør ikke helt å kutte ut grøten helt, for jeg er redd jeg ikke får i han nok jern da...

 

Han spiser som regel bare et halvt middagsglass også, men her om dagen hadde jeg kjøpt 6 mnd glass i stedet for 8 mnd ved en feil, og da spiste han hele glasset. Lurer på om det er greit å gå tilbake til 6 mnd en stund, eller om det haster veldig å venne han til den 8 mnd konsistensen? Eller han er jo vant til den da, men tydeligvis ikke så begeistret for den.

 

zassy: Skjønner godt at du blir irritert av den typen kommentarer. Hadde ei som besøkte oss på sykehuset etter fødselen som reagerte på at jeg tok han opp med en gang han skrek, noe man visstnok ikke skal gjøre når de er nyfødt engang(!) Hun sa til ungen at mamman hans kom til å skjemme han bort, men det skulle nok hun plukke av han fort. Hun har snakket mye om at hun skal passe han og gå tur med han og sånn, men jeg tror ikke det nei. :P

 

Her har vi vært litt plaget med forkjølelse og feber de siste dagene, og tann nummer to har også dukket opp. Har blitt bare rot med sovingen, men han må jo få sove når han vil når han er syk. Blir lite spising også (enda mindre enn vanlig), og amming hele natten. Men vi henger nå sammen på et vis. Virker som han begynner å bli bedre nå da.

 

På toppen av det hele så klarte jeg å gjøre det verre for han ved å få han solbrent i går. Hadde så gode forsetter om å holde han totalt unna sollys til han er 1 år, som de sier man skal, også kommer vi bare såvidt til mai før det går galt. Han var knall rød og varm på kinnene. Har så utrolig dårlig samvittighet... men det har blitt mye svakere farge allerede i dag, så da går det vel bra, eller? Lurer på hvordan jeg skal gjøre dette i sommer, virker nesten som vi ikke kan ha han ute i det hele tatt, uten at han sitter i vogna. Han vil jo ikke være i ro på bakken, så da må vi holde han fast eller flytte han tilbake til skyggen konstant. Har jo på klær og solhatt, men det er ikke nok til at han ikke får noe sol på seg i det hele tatt.

 

Ser at dette er langt allerede, men jeg må bare spørre dere om en ting som bekymrer meg litt. Har nevnt tidligere at det bare er jeg som er bra nok om natten, men noen ganger virker det som jeg ikke er bra nok jeg heller. Da skriker han med en gang han våkner, godtar over hodet ikke å bli trøstet i senga, så jeg tar han opp ganske fort. Likevel fortsetter han å hyle sånn ordentlig hjerteskjærende og hikstende, høres vettskremt ut. Vrir seg og kaster på seg i armene mine, og prøver å dytte meg vekk, og ikke vil han ha pupp heller. Prøver å slå på lyset og sette han opp på fanget mitt og snakke til han, men han enser det ikke, bare fortsetter. Det virker som tidspunktet han roer seg på er helt uavhengig av hva jeg gjør eller ikke gjør, men da blir han rolig igjen ganske fort og sover videre som om ingenting har skjedd.

 

Er det normalt at det er slik?? Er det sånn hos noen av dere andre? Noen idé om hva jeg eventuelt gjør galt? Dette skjer altså ikke hver gang han våkner, men av og til, kanskje et par ganger i uken.

 

Huff, av og til føler jeg meg bare som verdens verste mamma som ikke får til noen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pix når legger din seg nå da? Her avslutter vi siste dupp kl 15 og hun legger seg 19, men fortsatt litt styrete med legging her. Nå har vi bestemt oss for å prøve å være litt "harde" og la henne ligge selv om hun småskriker litt..og i går la hun seg på 20 minutter, var da bare smågråt og jeg gikk litt ut og inn, men var mest der inne, satt ved senga og trøstet og hun roet seg faktisk raskere enn når jeg har drevet å tatt henne opp og ned og hit og dit, skal prøve å fortsette med dette nå da og håper det blir mer ro runct leggesituasjonen. Tydelig at hun strever med å få sove selv og at det er derfor hun gråter for hun blir stille, legger nesa mot kosen og prøver å sovne, er kjempeutålmodig og snur seg å gråter litt og så på nytt og på nytt. Men hun må vel lære det en gang og så lenge det ikke blir storskriking skal hun nå få bli i senga si.

 

Vært en litt urolig natt, prøver å ikke gi mat på natta, noe som endte med at hun var våken fra halv fire til halv fem..da ammet jeg og hun sov til kvart over åtte!!! så fikk jo tatt igjen litt søvn da :)

 

Hannah kan det være nattskrekk?? google det. Er visst en del som har det nemlig. Du er ikke noen dårlig mamma det må du ikke tro! Det er mange utfordringer man kommer til å få og noen ganger kommer veldig mange på kort tid så da kan det føles som man ikke får til noenting, men jeg er sikker på at du er kjempeomsorgsfull og at lille gutten din får masse kjærlighet og trygghet hos deg :) Man kan bare gjøre sitt beste uansett og bedre perioder kommer! klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah, det du beskriver om hylskrik om natten har vi også hatt/har, så er da er vi flere av oss som er forfærdelige. Opplever det samme som deg, han blir hysterisk, gråter og er utrøstelig. Problemet er jo at han sover mer enn han er våken, og det er faktisk ikke lett å vekke han heller. Det er forferdelig når det står på. Ikke noe forvarsel heller, han bare setter igang og er hysterisk. Jeg gjør som deg, slår på lyset, bysser og bærer, legger han innimellom i sengen og stryker han på beina osv. Når han da våkner og roer seg er det liksom bare å legge han og gi smokk så sover han som ingenting har skjedd.

 

Kanskje oftere slik om dagene har vært hektiske og mye nytt, men han har hatt det slik uavhengig av det også. Tror det er som zassy skriver; nattskrekk

 

Du er en flott mamma, ikke tenk noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah: Vi har vel noen matvrak vi andre :) Det med solen lurer jeg også på, skjønner ikke hvordan jeg skal få ham til å være i skyggen når han er så aktiv nå.. Håper formen deres er på bedringens vei, så dere kommer dere snart :)

Vi har samme problem som dere til tider på natt.. Det pågikk stort sett hver natt i 2 mnd, men nå har det gitt seg litt.. Eneste vi kunne gjøre var å bysse og bære, til han roet seg.. Noen ganger roet han seg med en gang, andre ganger måtte vi bære i flere timer.. Kjenner til den følelsen av å være verdens verste mamma, men tror nok du er verdens beste mamma til din prins, og prinsen din er så glad i deg :)

 

Zazzy: Ja, det er jammen ikke lett dette med søvn og amming.. Håper dere får en god natt med mye søvn snart :)

 

Her har vi hatt tja, minimalt med søvn, men ingen gråting i natt.. Han våknet for smokk 23 og 03. kl 04 var han tydelig ferdig med natten.. bestemte meg for å gi litt pupp 04.30 for å se om han sovnet igjen, sovnet og sov en halvtime før det var morgen 05.15.... trøtt sa du, så i kveld blir det tidlig kveld, nok en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, så snille dere er! :)

 

Nå har jeg googlet nattskrekk, og beskrivelsen av det stemmer jo på en prikk. Men det står at det kan komme fra 1 eller 2 års alder, kan de ha det når de er så små da? Det stemmer i allefall bra med at det var verre enn noen gang i natt, for i går ble en dag utenom det vanlige med mange nye inntrykk, og siste dupp ble sen, så leggetiden ble litt utsatt. I tillegg hadde han litt feber. Alle disse tingene kan visst utløse anfall hvis jeg har forstått det riktig...

 

Er vel ikke stort å gjøre med det da, annet enn å følge de rådene som gis. Det kan jo ikke skade selv om det ikke skulle være det, så vi får bare prøve... og håpe det går over etterhvert. Men skulle ønske han slapp dette uansett hva det er, for det virker jo som han har det helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Huff da, nattskrekk hørtes ikke noe hyggelig ut! Men er jo godt å vite at det er helt normalt :-) Om man kjenner årsaken blir det litt enklere å leve med gråten... Vi har hatt få episoder der han hikster skikkelig og ikke går å roe. Synes så synd på gutten min når det skjer, men det gir seg jo heldigvis etterhvert hver gang.

 

Zazzy, tror det er en fin måte å lære tulla å sove selv! Bra å gå inn og ut og bare ta henne opp om hun griner skikkelig. De må få lov å klage litt, men ikke hylgrine :-)

 

Velkommen Pix! :-)

 

Her er det så super fint vær idag - har vært på en lang trilletur med en venninne og ellers sittet i solen på balkongen med en bok. Deilig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...