Gå til innhold

Ferietur bestilt!


Grynet:)

Anbefalte innlegg

Mellom 19. Juli og 1. August reiser vi til Roma, så så videre til Umbria. :)

 

Det blir veldig spennende å se hvordan formen er når vi kommer dit, men tror det skal gå fint å slappe av. Litt landsbyliv, litt bytur med shopping. Og masse deilig mat :) Håper det ikke blir alt for vamt..

 

Noen andre som skal sørover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Vi hadde planlagt norgestur i tre uker (har familie OVERALT), men plutselig fikk vi så mye igjen på skatten, så da blir den siste uka sørover. Håper på Hellas et sted. Også kom vi fram til det at vi nesten må unne oss det nå... Blir jo en stund til neste gang vi kan kose oss bare oss to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt missunnelig.. hehe :) vi skal kun være hjemme i sommer for å bygge på huset. treng litt flere soverom :) men skal på diger familieferie neste år, siden mamma blir 50 og bror blir 30, så får spare til da :) blir spennende å dra på ferie med en 8 mnd gammel unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigen! Vi har ingen ferie planer iår bortsett fra en lang helg til dyreparken. Ellers blir det innredning i vårt nye hus :-) sist jeg var gravid var vi på cruise i Middelhavet da var jeg og 6 mnd. Det gikk kjempe fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte hus, flyttet inn og pusset opp stua i fjor sommer.. Ble ikke mye ferie av det, gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg våger ikke å fly og greier jeg, samt at jeg er jo så fryktelig trött og sliten hele tiden.

 

Vi skal 3 uker i tröndelag til våre familier, og planlegger å kanskje ta båt til Danmark et par dager, men det blir på sparket. Bare 3 uker ferie i seg selv blir for meg himmelsk nå :D

 

Riktig god tur alle sammen, om det så er til sydelige land, eller bare til tante i nabokommunen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...