Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag?

Gjerne noe som kan brukes fra nyfødt, syns det ser så koselig ut men finnes jo så mye forskjellig!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnnaMathea
Skrevet

Meitai og Manduca har jeg god erfaring med:) Veldig koselig!! Manducaen passer nok best fra 6 mnd, men meitai kan du bruke tidligere. Noen sverger vel til bæresjal for nyfødt, men det syntes jeg var vanskelig å få til. Sjekk tettinntil.no, der er det masse bæredamer som kan mye om bæreutstyr!

Skrevet

Vi brukte babasling fra nyfødt, og fikk oss manduca senere. Tror det er noe innlegg i manducaen som gjøre at det er greit i kortere perioder fra nyfødt, men ville satset på noe annet en stund... babasling er en slynge, og bæres derfor på en skulder. Veldig enkelt og greit, og også veldig koselig... men når ungen begynner å veie litt blir det tungt å bære på siden. Brukte den veldig mye helt til det ble for tungt og vi byttet til manduca.

Skrevet

Anbefaler sjal til nyfødt og Manduca når de blir rundt halvåret. Har kjempegode erfaringer med begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...