Gå til innhold

Er det helt kjørt nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Lillevill og jeg har trulta rundt inne hele dagen i dag, hun har fartet rundt og vært mega propell spist ørtehundreognittiseks vafler. Så ble hun stupings trett kl 16.20 så jeg la henne jeg, det jeg ikke gjorde var å vekke henne igjen, jeg tenkte hun kanskje kunne tenke seg å sove rundt.

Nå som det faktisk er leggetid for lillevill, hører jeg den ene smokken etter den andre ramle i gulvet, så hun har våknet. Jeg har ikke gått inn til henne enda, kanskje hun sover videre. Så jeg lurer på om det egentlig er ønsketenkning? Og at jeg ødela litt for meg selv i sted..

Sliten i dag, nysingel og halvklein så tenkte ikke lenger enn til sofaen..

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Se det an - kanskje du er heldig. Hvis ikke - vel. Det går seg til. Har du mulighet til å ikke stupe ut på jobb i morra (du har vel perm ennå?) så bare senk skuldrene, se fram til lang natt med lillevill som selskap og så kommer dere inn i rytme igjen i morra.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har gjort det samme ett par ganger og en gang våknet hun i 21-tiden. Da fikk hun noen skriver, litt melk, pysjamas og tannpuss. Og så var det senga igjen og hun sovnet faktisk ;)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Gjort samme her noen ganger med guttungen, pleier å holde han våken en time lengre enn da han pleier å legge seg, så er det kveldsstell og opp i senga igjen, og han sover da til morgenen etter, så er det bare å gå inn i normale rutina dagen etter igjen ;)

Gjest overlord
Skrevet

Høres ut som et kamikaze-prosjekt spør du meg. Jeg pleier å dra ungene ut dersom de blir trøtte før leggetid. Er så redd for å ikke få kvalitetstiden min på kveldene at jeg aldri ville prøvd meg på et slikt stunt.

Men krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Takker for gode håpefulle svar, og råd!

Ja nei altså er ikke det lureste jeg har gjort dette nei Overlord, men jeg var så sliten det var lillevill også hun var kjørt.

Nå har hun fått grøt, ble og pysj og tilbake i sengen, so far so good! Så her krysses det som krysses kan.

Jeg har heldigvis perm ennå ja, så kan ha lat joggedress dag i morgen og alt går skeis.

Nå blir det middag på meg bestående av rød pesto og tapini saltkjeks og eplejuice, jeg må enten drikke mye oftere eller mye sjeldnere for dette tålte jeg visst ikke :(

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Huff jeg føler med deg når det gjelder formen! ;) Ja ellers og selvsagt, men det går seg ofte lettere til enn man frykter. Vi hadde junior alt for lenge borte på besøk i dag (altså, vi var på kaffebesøk som utartet seg til både middag og dessert), med det resultat at han sovnet i bilen på vei hjem kl 17.30 og sov en time. Hurra :P

Men vet du, et par brødskiver, en kopp melk og litt barnetv, så var han klar for sengen ca 45 min senere enn vanlig. Ja, han skravler litt enda, men roer seg gradvis, og det er ikke noe skrik, så jeg tror nok det var godt å legge seg likevel :) Håper vesla di sover natten igjennom nå, og at du og får en rolig kveld :)

Gjest sug lut
Skrevet

Nå blir det middag på meg bestående av rød pesto og tapini saltkjeks og eplejuice, jeg må enten drikke mye oftere eller mye sjeldnere for dette tålte jeg visst ikke :(

Jeg stemmer for oftere. Og siden jeg er så gammel kan du bruke meg som referanse om noen lurer på hvorfor du plutselig har blitt så mye lettere å få på galeien.

Skrevet

Ja jeg heller faktisk også mot oftere, tusen takk Luten, det hjelper og vite at jeg har støtte for sprite opp hverdagen litt ;)

Skrevet

Såååh, dere har trøtte unger dere, altså... Ikke rart dere har beholdt humøret og humoren. Håper denne jeg har i magen har tenkt til å sove, for det har ikke førstemann gjort ennå.

Gjest sug lut
Skrevet

Såååh, dere har trøtte unger dere, altså... Ikke rart dere har beholdt humøret og humoren. Håper denne jeg har i magen har tenkt til å sove, for det har ikke førstemann gjort ennå.

Førstemenn sover aldri. Andremenn sover kjempegodt. Lover.
Skrevet

Om det stemmer skal jeg bare ta en velfortjent skål en gang i blant.

Jeg kommer til å begynne å drikke igjen, oftere, dersom det ikke stemmer.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

I wish!

Skrevet

I wish!

Påstår du at Luten juger, eller?

Skrevet

I wish!

Påstår du at Luten juger, eller?

Haha, påstår ikke annet enn at det er en teknisk feil på andremann her. Men det er kanskje jeg som har brukt feil bruksanvisning?

Skrevet

Haha, påstår ikke annet enn at det er en teknisk feil på andremann her. Men det er kanskje jeg som har brukt feil bruksanvisning?

Teknisk feil, ja, det er vel også en mulighet. Håper min blir født med default screen og programérbar software. I wish, i wish!!!

Skrevet

Teknisk feil, ja, det er vel også en mulighet. Håper min blir født med default screen og programérbar software. I wish, i wish!!!

Mitt høyeste ønske for tiden er en knapp det står mute på!!

(og den kan gjerne virke på mannen noen ganger også...)

Skrevet (endret)

Skriker han også? (Han = mannen)

Endret av Frenzia
Skrevet

Min sover som en stein! Men hun har litt å ta igjen da siden hun ikke sov de første 5-6 mnd...

Men godt å vite Luten har gitt skriftlig garanti på at andremann sover iallefal;)

Skrevet

Skriker han også? (Han = mannen)

Neida, men han prater så mye. Han er "nabolagets sladrekjerring" som vet alt om alle.

Skrevet

Neida, men han prater så mye. Han er "nabolagets sladrekjerring" som vet alt om alle.

Da hadde jeg heller foretrukket at han skreik.

Skrevet

Da hadde jeg heller foretrukket at han skreik.

Er bare en yrkesskade (journalist!)

Skrevet

Lurer på om det er no galt med til vanlig lillevill, nå frk trettesen. Hun la seg 15 i går og sov rundt, og jaggu likker hun ikke og sover nå også, tro om hun sover rundt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...