Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 familien til mannen behandler oss dårlig. de presser han nå til ting. de ringer hver dag. vet rett og slett ikke hva man kan gjøre med dette. å si noe lager et helvette uten like. de bråker foran barna. derfor vi velger nå å si lite. å låse de ute hjelper ikke. de har nøkkel vi har bedt om å få tilbake. enda ikke skjedd. føler at vi er fanget uansett. familien hans eier faen ikke folkeskikk eller respekt.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Start med å skifte lås. Ikke f**n om min svigers skulle få nøkel og kunne velte inn når det passer de.
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Hva presser de han til å gjøre? Skift lås og stå på deres, ikke gi dere.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Skifte lås i døra. Si kva dokke mener og vere bestemte. Jeg har nett sakt min mening til min far og da sier jeg steik forbanna på han. Hater når han bruker ordtolkninger ut fra bibelen. Totalt kristen er han og jeg HATER BIBELEN.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Forstår ikke folk som lar seg behandle som evneveike av familien. Synest det har vært litt mange innlegg av det slaget her i det siste.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Start med å skifte lås. Ikke f**n om min svigers skulle få nøkel og kunne velte inn når det passer de. de fikk nøkkel en gang de passet barn. så de kunne være ute og komme inn ved behov. aldri fått den tilbake. nå er det gått et år. kommer til å bytte lås..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 1. I morgen tidlig ringer dere låsesmed, og får låsen byttet. 2. Deretter tar dere en felles-sms hvor dere sier fra at dere er lei inngripen i deres liv, og kutter kontakten til de kan oppføre seg. 3. Ikke gi etter for telefoner, meldinger etc. Lykke til, nå må dere huske at dere er herrer i eget liv, og voksne mennesker Eventuelt bytt telefonnummer.
Linn2007 Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Er dette samme som har skrevet innlegg om svigers og familievernkontor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå