Gå til innhold

Herbalife, noen med erfaringer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nyerlig startet på Herbalife shaker. Må ned 30 kg +/- men har slitt med overspising med bulimiske tendenser i 15 år nå. Er legen som har bett meg prøve dette, får tett oppfølging av han og psykolog i denne prosessen.

Det jeg lurer på, er jo om dere som har brukt Herbalife, har beholdt vekten, og lært dere å spise/trimme riktig ved hjelp av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pulver er pulver, uansett merke. Jeg brukte det, men gikk raskt opp i vekt, og ikke nok med det, når jeg sluttet på pulveret, ble jeg tyngre enn jeg var utgangspunktet.

Min erfaring er at vanlig mat i , noe alla grete roede, er det beste, også gjerne lavkarbo, men da uten å stappe i seg alt det fettet.

Gjerne finne en mellomting, hvor man istedet for å kutte helt ut karbohydrater, så kan man heller reduserer inntaket .

Og å holde aktivitetsnivået jevnt, gjerne 3 ganger i uken eller mer.

Skrevet

Enig med #2 :) Dette er min erfaring også.

Nå har jeg fulgt noe ala Grete Roede i noen uker. Har tatt av meg 7kg :) ca 0,5-1kg ned i uka :)

Husk at det har tatt mange år å få på seg alle kiloene, da burde man også regne lang tid på å få de av. Gi deg selv 1år:)

Skrevet

Saken her er da at jeg ikke kan gå på Grete Roede eller lavkarbo pga spiseforstyrelsene jeg har hatt, så fort jeg prøver å følge slik diet, så slår det tilbake på meg, så jeg må gå på noe som ikke er matkontrolert. Det med Herbalife, er en mild tilvenning av matinntak, da jeg skal gå kost og ernærings kurs ved siden av, når jeg er gått ferdig det, så skal jeg sakte tilvennes å gå fra pulverkuren, over til normal mat.

Har prøvd Grete Roede før, og gikk på en stygg smell, så legen vil ikke at jeg skal gå på det eller lignende typer, hvertfall ikke før jeg har full kontroll på spiseforstyrrelsen (enda det er 4 år siden jeg ble "friskmeldt", så er det ikke så lett å bli ferdig med den)

Legen ville ha meg til å ta slankeoprasjonen (er akurat innenfor grensen så jeg kan få det) men det er ikke aktuelt for meg. Så nå må vi finne en annen metode, da jeg må ned de kiloene for å kunne se ungene mine vokse opp.

HI

Skrevet

når jeg begynte med det og var aktiv bruker var jeg flink, men brukte/bruker det kun til frokost og kveld- hadde flink oppføling av det fra de som solgte det, kurs og møter.

møttes en gjeng en gang i uken. snakket om mat, veide og målte oss. ganske fint opplegg,

det er ikke så farlig hvordan man går ned i vekt, så lenge man ikke går tilbake til gamle vaner. det er da man går opp igjenn.

Det problemet mitt ligger. jeg vil helst pakke i meg alt som jeg føler jeg har gått glipp av.

er da sånn at jeg kan spise lite brød, potet ,pata og ris. alt med måte. lykke til, dette klarer du:-)

Skrevet

når jeg begynte med det og var aktiv bruker var jeg flink, men brukte/bruker det kun til frokost og kveld- hadde flink oppføling av det fra de som solgte det, kurs og møter.

møttes en gjeng en gang i uken. snakket om mat, veide og målte oss. ganske fint opplegg,

det er ikke så farlig hvordan man går ned i vekt, så lenge man ikke går tilbake til gamle vaner. det er da man går opp igjenn.

Det problemet mitt ligger. jeg vil helst pakke i meg alt som jeg føler jeg har gått glipp av.

er da sånn at jeg kan spise lite brød, potet ,pata og ris. alt med måte. lykke til, dette klarer du:-)

Takk for svar :) Han som solgte meg det har ringt meg jevnlig, noe som motiverer meg, for jeg er av de som ikke klarer å lyve, ikke på telefonen engang, så når han spør om jeg har trimmet og fulgt shaken som jeg skal, så kommer det jo frem sanheten.

Samtidig startet jeg på 10 ukers kurset dems nå på tirsdagen :) Også har jeg jo kurs jeg skal starte på i forhold til kost og ernæring, som er via legen. Har jo hørt at pulverkurer gjør at man går opp igjen all vekta + ekstra, og det kan jeg jo bare ikke. Men om det kommer av at man faller tilbake til gammle vaner, så kan det jo love godt.

HI

Skrevet

Jeg kjenner ei som er veldig fornøyd med herbalife. Godt voksen dame som ble tydelig slankere, men hun er ekstremt viljesterk da! :) Hun fortalte at hun hadde oppi frosne bær osv slik at shaken ble bedre og mer næringsrik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...