happyhappy82 Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 etter at jeg flyttet, så har liksom alle venna mine bare gått en annen vei føler meg så alene har liksom bare mannen min igjen, de andre har aldri tid til å finne på noe lenger.. veldig kjedelig assa... ka kje jeg må finne mge nye venenr på nettet rundt her jeg or? er det teit?
dorri Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Nei det er absolutt ikke teit. Hvor bor du da??
happyhappy82 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2012 bor på lørenskog.. synes liksom at det hadde vær litt greit å ha en å snakke om jenteting med.. kjedelig å bare ha mannen min å snakke med...
dorri Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Å jeg skjønner deg sÅ godt. Jeg er fra Tønsberg sÅ det er kanskje litt i overkant langt unna. Men det er helt sikker noen jenter i nærheten av deg som ogsÅ trenger noen nye venninner. Og ja noen ganger trenger man gode venninner. Er ikke alt mannfolket kan stille opp med. Er du gravid?
happyhappy82 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2012 nei:) men har en sønn på 4 da... er du gravid.. ?
Nymeria Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Forstår godt hva du mener. Jeg flyttet til Oslo for to år siden og har et magert nettverk her. Det er ikke bare-bare å bygge opp nye omgangskretser i voksen alder!
happyhappy82 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2012 Forstår godt hva du mener. Jeg flyttet til Oslo for to år siden og har et magert nettverk her. Det er ikke bare-bare å bygge opp nye omgangskretser i voksen alder! det er det vettu.. ikke lett å finne nye venner i en voksen alder.
Mamma til Tuva:) Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 Hei:) bor i Oslo sammen med min samboer, blir 27 år til sommeren og har en nydelig datter på 5 år:) kjenner ikke så mange her i Oslo da mine nærmeste venner flyttet til andre byer pga ferdig med utdanning og nye jobbtilbud. Dagene mine går mest på jobb, familie og husarbeid:) lite tid med "meg-tid" dessverre:/ Savner å samle en jentegjeng for å snakke om alt og ingenting, jenteting:)
2 hjertegull :) Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Det sies at det tar ca to år å bygge et nytt nettverk når man flytter. Men det forutsetter jo at man aktivt går inn for det..
peanutts82 Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 føler det samme. bor ikke så langt unna lørenskog og alle venner er enten veldig langt unna eller ikke akkurat på samme bølge-lengde. er gravid med førstemann og blir 30 i år
Squirrel79 Skrevet 24. april 2012 #12 Skrevet 24. april 2012 Jeg kjenner meg litt igjen. Flyttet til Oslo for snart 5 år siden. Hadde mange bekjente der. Nå har vi flyttet ut av byen - mot Ski for litt over to år siden. Ikke mange bekjente i området, men jeg har venner i Oslo og Lørenskog (faktisk) som jeg er litt sammen med. Nå jobber jeg med å få litt kontakt med foreldrene til lekekameratene til sønnen min som går i barnehage. Håper å kunne klare å danne et nettverk der etter hvert. Men det tar tid. Heldigvis har jeg en veldig snill og koselig samboer, så vi har mye selskap i hverandre. Og prøver å få en jenteprat en gang i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå