Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Blir 30 år og skal feire med min kjære i London. Skulle hatt ett bra forslag til restaurant:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Blir 30 år og skal feire med min kjære i London. Skulle hatt ett bra forslag til restaurant:) må det være råflott? hvis ikke er chinatown helt vidunderlig, masse restauranter og billig!
Gjest Ziva Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Skal du ha mat eller kunst Ramsay har en flott restaurant. Men anbefaler virkelig et besøk på The Swan like ved Hyde Park. Utrolig god engelsk mat og fine priser.
tyr82 Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Jeg skal feire 30-årsdagen min i London på venninnetur. VI har booket bord på Barbecoa. Synes det ser utrolig fint ut og gleder oss http://barbecoa.com/ Ellers om du vil oppleve noe spesielt og "britisk", selv om det ikke er middag er afternooon tea en herlig opplevelse. Det var jeg på Fortum&Mason sammen med mamma da jeg ble 27 Jeg leste at de akkurat har kåret Londons beste afternoon tea-steder og der kom ikke F&M på topp ti en gang, så det er nok å velge i mellom Jeg har vært på The Swan, og det er etter min mening en hyggelig plass å spise middag hvilken-om-helst dag heller enn 30årsdagen. Men spørs selvsagt hva du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå