Gå til innhold

finnes det bacon som ikke er laget av svin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt noe om at det finnes kalkun bacon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalkunbacon, du får kjøpt det i butikker med et godt utvalg.

Skrevet

gjør man?? Har lett på Meny flere ganger, men alt jeg finner er svinebacon. Vet du om det er godt? Da skal jeg jammen lete imorgen :)

Skrevet

Aldri smakt det og har egentlig ikke noe behov for å smake det. Men prøv på Ultra og store Menyer.

Skrevet

Det finnes også bacon av quorn. Tror det smaker som bacon (?), men usj altså, kan ikke tenke meg noe verre kjøtterstatning..

Skrevet

Det finnes også bacon av quorn. Tror det smaker som bacon (?), men usj altså, kan ikke tenke meg noe verre kjøtterstatning..

Usj, for meg finnes det ikke noe værre enn mennesker som lar dyr lide fordi de har lyst på bacon.....

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Bacon er bacon og det kommer fra gris.

Alt annet må evt. være etterligninger og erstatsninger.

Skrevet

Usj, for meg finnes det ikke noe værre enn mennesker som lar dyr lide fordi de har lyst på bacon.....

Finnes jo bedre kjøtterstatninger enn quorn da!

Skrevet

Finnes jo bedre kjøtterstatninger enn quorn da!

Heh... Leste "kan ikke tenke meg noe værre enn kjøtterstatning". Sorry, my bad. Og er forøvrig enig i at det finnes bedre produkter enn quorn ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...