Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Dame ca 40-45 år som du ikke kjenner, men som unnskylder seg med at hun har solbrillene på inne. Når hun tar de av, er lyet helt gjenklistret, blått og et kutt er limt over øyelokket. Hun sier at hun har falt, uten at du har rukket å si noe eller spørre. Hva tenker dere ?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Tenker vel det du egentlig tenker. At hun ikke forteller sannheten fordi hun er redd for å fortelle sannheten.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 At hun har falt. Er jo naturlig når du ser slik ut å forklare hva som har skjedd før folk spør da, alle ser jo at man er skadet... Men hadde en dame kommet med slike skader gjentatte ganger og alltid gått på en dør, falt i trappen e.l. hadde jeg nok begynt å lure på hvem som gjorde dette mot henne.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Men jeg mener jo det skal en del til for å klare å falle, og slå seg akkurat rundt øyet. Eller ? Jeg kjenner ikke forhistorien, og kommer ikke til å se henne igjen. Så aner ikke. HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 det kommer egentlig an på flere ting hva jeg ville tenkt om det..Har hun en mann i livet sitt ville det nok vært vanskelig å ikke tenkt at hun hadde fått seg en omgang..En ser gjerne forskjell på hva som skyldes fall og slag og..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Stakkars dame, hadde jeg tenkt, hun har det nok fælt hjemme.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Hadde nok hatt litt klump i magen, men det hender jo at man faller og får til å slå seg på de merkeligste steder :/ En venninne av meg kastet en tom plastbolle etter mannen (for tull), han snudde seg og fikk den midt i øyet - med en diger blåveis som resultat så det kan fort skje, men det er dessverre sånn at man tenker sitt om man ser en typisk blåveis i ansiktet...
Gjest Tullmusa83 Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Her hadde søstren min to blå øyne. Hun tippet bokhyllen på seg når hun skulle flytte. Å fikk seg en kraftig kakk. Da samler blodet seg fra blodutredningen seg gjerne til en slags brilleform under den tynne huden rundt øynene hennes. Føler jo hun gjorde at det så litt mistenkelig ut med å gå med store solbriller på. Må sies at samboern til søstren min sa at han var veldig glad han var 50 mil unna da dette skjedde for han følte at folk så mistenksom på han når de så henne. Tror nok de fleste som slår partner slår på kroppen. Er bare på film de slår slik at alle kan se det.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Ei dame på jobben snublet og datt for noen uker siden på jobbe. Hun traff ett hjørne akkurat ved siden av øyet og fikk ett kutt som blødde mye. Hun ble limt på legevakten og fikk en kraftig blåveis som enda ikke er helt borte. Trenger ikke alltid tenke det verste.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Jeg har hatt skikklig blått øye minst to ganger.Den ene gangen falt jeg da jeg var ute og løp; jeg snublet i en rot. Den andre gangen gikk jeg på en skapdør. Jeg hadde nok ikke tenkt noe mer over det enn at det sikkert var vondt. Hadde dama dukket opp ofte med blått øye eller andre skader hadde det vært noe annet, men sånt skjer av og til for de fleste.
Gjest Ziva Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Mutter'n besvimte på do og landet slik at hun traff hjørnet på dusjkabinettet. Hun så ikke ut etterpå, og ja de fleste tenkte nok at hun hadde fått en omgang av sin mann (fatter'n). Så man vet aldri om det er "uskyldig" eller vold.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Ville tenkt at hun har tatt øyelokksoperasjon for å fjerne overflødig hud, men ikke vil si det.
Kanutten83 Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Jeg hadde tenkt "au! Det må ha gjort grusomt vondt". Som ei sier over så pleier voldelige partnere å slå slik at det ikke synes. Mannen min har fikk noen stygge blikk av fremmede for noen år siden da jeg først en uke fikk en hoven og blårød hevelse over det ene øyet pga stikk. Uka etter klarte jeg å gå på ei dør i mørket og endte opp med skikkelig blåveis på det andre øyet. Noen virka ikke helt overbevist når jeg sa jeg hadde gått på døra... Heldigvis vet jo de vi kjenner at jeg kan klare å skade med på det utroligste, og at mannen aldri slår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå