Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Merkelig det..men enten elsker du Tyrkia eller så hater du Tyrkia.... Jeg personlig misliker Tyrkia sterkt...har vært der 1 gang for mye... (3 ganger). Masete folk, innpåslitne, mye støy,stress,altfor varmt, Alanya er veldig oppskrytt og er jo blitt rene mafia byen... Det værste er nok mas og innpåslitne folk...reiser du uten barn maser de, reiser du med barn så går de rett på barna for å selge deg ting... Her er vi nok forsjellige, men hater å prute, hater mas og synes Tyrkia er et helt forferdelig sted!
trompet75 Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 ja, men reiser du til Alanya så kan du jo takke deg selv:) Er mer som storbyferie enn sol og strand ferie. Velger du Side eller Kemer kommer du til små rolige plasser med en helt annen stemning. Jeg har vært de fleste steder i Tyrkia og vil ALDRI reise til Alanya med barn.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 ja, men reiser du til Alanya så kan du jo takke deg selv:) Er mer som storbyferie enn sol og strand ferie. Velger du Side eller Kemer kommer du til små rolige plasser med en helt annen stemning. Jeg har vært de fleste steder i Tyrkia og vil ALDRI reise til Alanya med barn. Helt ening med deg!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Har aldri vært i side nei, hørt det skal være bedre, men tyrkia er tyrkia liksom.... Har vært i en annen by også, roligere ja, men ikke særlig imponert.
Gjest Heartbroken Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Tja, er vel ikke helt enig med deg. Har vært i Tyrkia en gang, og hverken hatet eller elsket det... Litt masete var det, men deilige strender og hav.
Cat.68 Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 (endret) Og så kommer jeg da som ELSKER Tyrkia. Vennligsinnede imøtekommende folk som ikke vet hvor godt dem skal gjøre for deg. Litt masete JA, men ikke verre en at jeg fint kan leve med det. Synes dem var akkurat likens i Spania og i Hellas også når det kommer til mas. Maten er fantastisk, pulsen i den tyrkiske mentaliteten er hærlig, og været er stabilt varmt og godt, til og med havet er varmt å bade i. Det er billig og feriere i Tyrkia, og der er fantastisk mange kulturelle seværdigheter som er verdt å få med seg. Personlig synes jeg kanskje Alanya/Antalya er litt for stort, og der blir det kanskje automatisk litt mer støyete og masete for en barnefamilje. Men Side er fantastisk. En liten pittoresk by akkurat passe stor med kulturen og historien rett i byen. Avsalar, Kusadasi, Cesme og Izmir, er andre plasser i tyrkia jeg varmt kan anbefale. Endret 22. april 2012 av Cat.68
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Har aldri vært i side nei, hørt det skal være bedre, men tyrkia er tyrkia liksom.... Har vært i en annen by også, roligere ja, men ikke særlig imponert. he,he...skjønner du drar alt under en kam, bli som å si Norge er Norge det...og det blir jo bare feil. Men vi er forskjellige, om du vil til utlandet uten å merke det anbefaler jeg bla. gran canaria gjerne Arguineguin og Puerto Rico eller Mallorca og Spania.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå