kaklemor Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Ei venninne bruker ikke omo colour. Jeg bare fatter det ikke! Tenk å utsette klærne slik??!! Jeg prøver så godt jeg kan og få henne til å innse at omo er best..... (For dere som skjønner greia, ironi )
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Bruker hun omo for hvite klær da? De andre vaskemidlene vasker jo ikke rent! Hun må jo vær helt på bærtur... tru med barnevernet så får du vel orden på sakerne
kaklemor Skrevet 22. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2012 Jeg har prøvd ALT! :'( Jeg sitter kveld etter kveld og ser på mine klær. Tankene flyr til hennes plagg som virkelig ikke får det de fortjener Har til og med vært bestemt og tatt det opp med henne, sagt at dette fungerer ikke lenger og at om hun ikke skjerper seg så får hun flere på nakken. Dette er dessverre gått så langt at det har blitt bygdas store snakkis ! Vi var en gang nære venninner men ser ikke annen utvei enn å kutte henne ut.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Skikkelig dårlig gjort av deg å legge dette ut på Dib! Jeg har fortalt deg mange ganger om årsaken til at jeg ikke bruker Omo og du vet at i Drygolinvær så er det kun Drygolin som holder. Det har vi snakket om mange ganger så nå bør du passe deg her!
kaklemor Skrevet 22. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2012 Skikkelig dårlig gjort av deg å legge dette ut på Dib! Jeg har fortalt deg mange ganger om årsaken til at jeg ikke bruker Omo og du vet at i Drygolinvær så er det kun Drygolin som holder. Det har vi snakket om mange ganger så nå bør du passe deg her! Jeg er på bim . Så det så. Jeg bruker sens i alle vær så bare aksepter det, du er kuttet ut! Haha
kaklemor Skrevet 22. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2012 Jeg sier bare en ting: KLUMPERRRR!!! Hehehe! Nesten så Jeg skulle ha sagt det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå