Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Om jeg skulle forklart det til et barn så ville jeg sagt "operere øret sitt" men til en voksen ville jeg nok ikke det.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Man får jo narkose så ja det er en operasjon.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 pr. definisjon er det vel det. Men en liten operasjon med liten risiko for komplikasjoner.
Kosemosepose Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Det er en operasjon. Full narkose. Har hatt 3 slike på mim eldste og 1 på min yngste - har gått veldig fint. Det ste har vært å sette veneflonen... begynner sykepleier å tulle da, blir det fort mye grining og tull.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Jeg vil kalle det en operasjon ihvertfall, en liten operasjon i narkose.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Det er en liten operasjon/ inngrep. Men ikke på grunn av narkosen,for narkose får man av og til uten at man skal opereres. Og det foregår langt større operasjoner uten narkose..Bare litt pirk;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Full narkose ved innsetting av dren? Aldri hørt om. Fikk selv satt inn dren når jeg var 8 år, og da satt jeg bare i en stol, fikk lokalbedøvelse og på kort tid, så var det hele over.. Så gikk det 3 timer før jeg hadde hørsel på øret igjen (pga bedøvelsen) Jeg er 23 nå.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Joda, man legges da i full narkose, det gjorde man også for 18 år siden ihvertfall da min eldste datter la inn dren. Forøvrig så er det et lite operativt inngrep, ja
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Joda, man legges da i full narkose, det gjorde man også for 18 år siden ihvertfall da min eldste datter la inn dren. Forøvrig så er det et lite operativt inngrep, ja Da er det da rart jeg bare fikk lokal bedøvelse for 15 år siden. For det var det jeg fikk, var lys våken og alt mens legen satte dren hos meg. Satt og pratet med min mor mens han gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Joda, man legges da i full narkose, det gjorde man også for 18 år siden ihvertfall da min eldste datter la inn dren. Forøvrig så er det et lite operativt inngrep, ja Da er det da rart jeg bare fikk lokal bedøvelse for 15 år siden. For det var det jeg fikk, var lys våken og alt mens legen satte dren hos meg. Satt og pratet med min mor mens han gjorde det. Nå var du så stor da, at du kunne klare å sitte stille nok, og kunne forstå hvorfor det var viktig. Prøv det på en 2-3-4- åring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå