Gå til innhold

Flere som har et symptomfritt svangerskap?


desember_jente

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er førstegangs gravid og er nå 7+3.

Det eneste symptomet på graviditet er uteblitt menstrasjon og positive tester. Har ikke vært hos legen enda så syns det er vanskelig å tro at jeg faktisk er gravid.

 

Jeg er litt mer trøtt enn normalt og har litt vonde bryster når jeg står opp om morgenen.

 

Er det andre som har det slik? Vurderer privat UL for å sjekke at alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! ja jeg har ett slik svangerskap denne gangen!

ingen andre symptomer enn det du forteller...så jeg ønsket meg kvalme og oppkast etc bare for å få ett hint om at noe er der...

men nei!

måtte pent vente til magen kom :)

og du har jo symptomer.. uteblitt mens,ømme pupper og trett er jo like gode symptomer som de som henger over doskåla i tre mnd!

fremdeles bare magen som er symptomet her :) ellers ikke en plage!! og akkurat nå er det jo bare fantastisk!!

nyt det heller enn å være bekymret! selv om jeg vet godt hvordan du har det........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ja jeg har ett slik svangerskap denne gangen!

ingen andre symptomer enn det du forteller...så jeg ønsket meg kvalme og oppkast etc bare for å få ett hint om at noe er der...

men nei!

måtte pent vente til magen kom :)

og du har jo symptomer.. uteblitt mens,ømme pupper og trett er jo like gode symptomer som de som henger over doskåla i tre mnd!

fremdeles bare magen som er symptomet her :) ellers ikke en plage!! og akkurat nå er det jo bare fantastisk!!

nyt det heller enn å være bekymret! selv om jeg vet godt hvordan du har det........

er forresten 24 uker nå :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man skal jo strengt tatt bare være veldig takknemlig for at man slipper å henge over doskåla. Skal prøve å glede meg over det i stedenfor å bekymre meg, men det er lettere sagt en gjort ;-) Lykke til videre med svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker lite til graviditet her også.. Blir litt kvalm på kveldene når jeg er veldig sliten etter jobb. Har hatt litt ømme bryster også. Ellers er det fint lite som tyder på at jeg er gravid. Er i storform nesten hele tida. Det forvirrer meg veldig,klarer ikke helt tro på at jeg er gravid,selv om det ikke er noen tvil om det. Ser fram til jeg kan kjenne bevegelse etter hvert :) Er bare 8 uker på vei da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får bare kryssen fingerne for at alt er som det skal. Det er helt sikkert det :-) Lykke til videre du også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada,går nok bra :) Er bare litt nytt dette her,for da jeg var gravid med eldstejenta så var jeg masse kvalm de første tre mnd :) Lykke til til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare småting her også.. Litt trøtt om dagen, hatt litt stikking i brystene noen ganger på kvelden og litt i magen da, ellers merker jeg ingen ting.

Nesten så man ikke har helt trua på at man faktisk er gravid :) Er 7 uker i morgen og har ennå ikke fått den store lykkefølelsen. Håper det komme snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap var helt problem- og symptomfritt. Er 8+3 nå, og det har begynt på samme måten. Litt mer trøtt enn vanlig, litt stikkinger i brystene men ellers ikke noe trøbbel. Har hatt to fem minutters "bittelittkvalmtokter", men ellers helt fin. Håper det fortsetter sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...