Gå til innhold

utsette mensen.. sydentur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden om 3 uker...og venter selvsagt mensen akkurat da...jeg blør så syykt mye de 3 første dagene så stranda vil jo bli nesten umulig..kan jeg utsette på noe vis når jeg ikke går på p.piller? Utsatte jo bare enkelt med de før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg utsatte mensen en gang for en del år siden. Neste menstruasjon var så kraftig at jeg trodde jeg skulle dø!!! Var ung og dum og tålte lite smerter da, hehe ;) Men bekkenet låste seg helt, fikk voldsomme kramper og ingen smertestillende som virka.. Føltes som noen kjørte en kniv oppi skjeden... Husker jeg angra som en gal lenge etterpå og kommer nok aldri til å utsette mensen på den måten igjen.. Men det er mange år siden da, kanskje det finnes bedre piller nå..

Skrevet

noen andre? erfaringen til Mrs Bella høres jo skummelt ut...

Skrevet

Fins piller som utsetter. Det har jeg gjort et par ganger uten at jeg merket noe som helst spesielt da eller etterpå. Har også prøvd å fortsette på et nytt p-pillebrett, og det går ikke. Da småblør man bare.

Skrevet

vet du hva de pillene du har brukt heter 20:56?

Får ringe legen i morgen å høre.. håper hun kan sende resept til apoteket her, har ikke tid til legetime nå før vi reiser...

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...