Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Ut fra dette å dømme, så langt man kan det da. Jeg har vært sammen med samme mann i åtte år, og vi har hatt sex flere ganger daglig i alle disse åtte årene.. Jeg har aldri brukt prevensjon. Han har også hatt sex med andre, i perioder det har vært slutt mellom oss. Han bruker ikke prevensjon, da han hater kondomer. Han har aldri gjort noen gravide. Jeg har vært gravid to ganger, en gang før ham, og en gang da det var slutt mellom oss i ett halvt års tid. I tillegg til alt dette, har han tre testikler.. Forstå det den som kan. Han har ikke vært hos lege med dette. Utfra det jeg kan finne på engelsk på nettet, kan tre testikler indikere sterilitet. Hva tenker dere er sannsynligheten for det?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Om dere ikke har blitt gravide på 8 år sammen regner jeg med at dere ikke kan få barn sammen. Er ikke alltid det er en person sin skyld, det er bare noen som ikke kan få barn sammen. Har hendt at et par ikke har fått barn selv etter mange år med prøving, også går de fra hverandre og begge får barn med ny partner... At han ikke har gjort andre gravid kan bety at han er gravid eller at disse kvinnene har brukt prevensjon.
super_s Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Om dere ikke har blitt gravide på 8 år sammen regner jeg med at dere ikke kan få barn sammen. Er ikke alltid det er en person sin skyld, det er bare noen som ikke kan få barn sammen. Har hendt at et par ikke har fått barn selv etter mange år med prøving, også går de fra hverandre og begge får barn med ny partner... At han ikke har gjort andre gravid kan bety at han er gravid eller at disse kvinnene har brukt prevensjon. Får ikke tru at han er gravid
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Men hva med den tredje testikkelen, da? Dette kombinert med min og hans prøving, synes jo jeg indikerer sterilitet.. Er det bare meg? HI
Gullungen <3 Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Det er svært få menn som er 100% sterile og det er kun da man kan kalle seg steril. Dette må nesten en lege som sjekker ved sædprøve kunne svare på. Jeg og mannen var sammen i mange mange år hvor vi ikke ble gravide. Vi måtte ha icsi for at det ble noe barn ut av det.
Cat.68 Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Er nok bare en sædprøve som kan avgjøre sterilitetsfaktorn hos ham. Jeg og min mann prøvde i 7 år å bli gravide, før noe skjedde.Han tok en sædprøve da det gått 5 år som viste normal sædkvalitet og mine eggledere var helt ok. Det var bare vanskelig for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå