Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Som hele tiden må skryte av at de drikker vin!!! "se på meg! Jeg er voksen! Jeg er sofistikert! Jeg drikker viiiiiiin!" Selvsagt må de legge ut bilder på fb av glasset sitt.... Jeg drikker vin jeg også, men forstår bare ikke denne intense trangen folk har til å skryte av vindrikkinga si!
Gjest sug lut Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg synes også det er patetisk med folk.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Ååååå jeg er så glad for at jeg slipper å irritere meg over slike små ting.. Må være utrolig slitsomt..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Syns ikke det er noe verre enn folk som legger ut bilder av barna sine (åhh, se! jeg har klart å reprodusere meg), av den gode maten de har lagd (åhh, se! jeg kan bruke en komfyr), bilder av katten sin (åhh, se! jeg har katt!) og så videre.
Cat.68 Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Trur du virkelig det er trangen for å vise at man er sofistikert som gjør at man tar bilde av det rødvinsglasset? Er rødvin virkelig et tegn på at man er sofistikert? Ellr dreier det seg om at man vil vise at man koser seg med noe man synes er godt? Jeg for min del trur det siste. samme hvor patetisk det kan være ;o))
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor er det da ingen som legger ut bilde av fantaen sin, eller biolaen de drikker til frokost? Det går kun i vin! og jo jeg tror mye av grunnen er for at de vil virke sofistikerte!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Syns ikke det er noe verre enn folk som legger ut bilder av barna sine (åhh, se! jeg har klart å reprodusere meg), av den gode maten de har lagd (åhh, se! jeg kan bruke en komfyr), bilder av katten sin (åhh, se! jeg har katt!) og så videre. Hva legger du ut bilder av da? Hvis du tror at alle som legger ut bilder av dyr, barn, mat etc. Gjør det for å vise seg frem. Vi var på fjelltur for noen dager siden, La ut et bilde av landskapet, ikke for å vise hvor flik jeg var til å gå på tur (for det vet de fleste vennene mine at jeg er), men for å vise hvor fantastisk landskapet og været var!
kaklemor Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 (endret) Jeg heller mer mot at det er trist for enkelte som må henge seg opp i slike ting. Da kan du jo la vær å være inne på facebook. Facebook er et mediested, derav samtlige bruker denne nettsiden til å faktisk dele bilder, oppdateringer om hva dem gjør. Jeg er på Facebook og legger ut bilder av ting og tang, men alt med måte. Endret 22. april 2012 av kaklemor
Cat.68 Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Så du HI mener at man er sofistikert om man drikker vin? Siden du drar den paralellen? hehehe Jeg er kjempeglad i vin . Men ikke spesielt sofistikert av den grunn. hehehe
kaklemor Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Så du HI mener at man er sofistikert om man drikker vin? Siden du drar den paralellen? hehehe Jeg er kjempeglad i vin . Men ikke spesielt sofistikert av den grunn. hehehe Du vet det ikke selv, men man blir jo det automatisk Hehe!
holahopp Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 syns det er mer patetisk de som konstant må oppdatere statusen sin med hvor perfekte liv de har hver andre time selv om de fleste vet at det ikke er slik.
Cat.68 Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 (endret) Så du HI mener at man er sofistikert om man drikker vin? Siden du drar den paralellen? hehehe Jeg er kjempeglad i vin . Men ikke spesielt sofistikert av den grunn. hehehe Du vet det ikke selv, men man blir jo det automatisk Hehe! åååååhhh Ja.... Var ikke klar over det. Jøss jeg er sofistikert jeg da . Må huske på å ta bilde neste gang da så jeg er sikker på at resten får med seg det også ;o)) Endret 22. april 2012 av Cat.68
kaklemor Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Så du HI mener at man er sofistikert om man drikker vin? Siden du drar den paralellen? hehehe Jeg er kjempeglad i vin . Men ikke spesielt sofistikert av den grunn. hehehe Du vet det ikke selv, men man blir jo det automatisk Hehe! åååååhhh Ja.... Var ikke klar over det. Jøss jeg er sofistikert jeg da . Må huske på å ta bilde neste gang da så jeg er sikker på at resten får med seg det også ;o)) Ja, veldig viktig med rett lys, vinkel og kanskje merke etter leppestiften også! Da forstod folk det her i hvertfall Hehe! Ikke hver dag man får føle vreden for å være sofistikert
☆twinkle twinkle Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Det jeg legger ut på facebook av bilder er bilder som jeg vil dele med allmenheten fordi de er morsomme , fine, koselige osv. Jeg er så naiv at jeg tenker at mine venner på facebook gleder seg sammen med meg da i stedet for å tenke at jeg har en baktanke med dem. Jeg har ikke et spesielt liv og opplever ikke de mest fantastiske tingene men mitt liv er viktig for de som er glade i meg og min familie.. Det som jeg syns er litt trist er at noen selger seg selv litt billig og utlevere familien og seg selv .. De trår over den private grensen. Men for all del! Den grensen er nok ikke på samme plass hos alle:/
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #15 Skrevet 22. april 2012 Irriterer meg grønn av alle de som måå skrive på fb hver gang de har trent. Gjerne de som alltid har vært halvfeite og aldri fortsetter den treningen sin. Jeg trener gørrmye, men har ikke behov for å skryte av det
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #16 Skrevet 22. april 2012 Jeg mener ikke at du er sofistikert fordi du drikker vin. Jeg mener folk prøver å fremstå som sofistikerte, dannede mennesker ved å SKRYTE av at de drikker vin. "Pene fruer drikke vin, og jeg må vise at jeg er en pen frue" er følelsen jeg får når jeg ser slike oppdateringer på fb, eller her inne for den saks skyld. HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #17 Skrevet 22. april 2012 Jaja, då får jeg være den første til å være enig med deg HI :-) Ikke at jeg sitter å irriterer meg, men jeg ser helt klart hva du mener. Jeg drikker ikke vin, jeg drikker øl, men det har tydeligvis langt i fra den samme "statusen" som vinen. Så når vi veninner er ute for å spise, og de sitter der og nipper på stettglassene sine, så må jeg si at jeg føler meg nesten litt harry der jeg sitter med et robust ølglass og skumbart, hehe! Seriøst, dere kan ikke nekte for at vin tilhører de mer sofistikerte drikkene! Og når folk legger ut bilder av seg selv der de koser med stettglassene sine, så må jeg le altså. Den dagen jeg ser at noen legger ut bilde av seg selv med vin i melkeglass, så skal jeg gi dem tommelen opp :-) Ps: Og å sammenligne det med å legge ut bilde av barna sine.... Gi dere da. Pompøse statusmeldinger om sitt perfekte liv, helt enig. Akkurat like døllt.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #18 Skrevet 22. april 2012 Herregud, her er så mange nepeskrell her inne. Sofistikert? Hadde det kostet 1000 kr. for en flaske vin, hadde jeg skjønt problemstillingen. Man får vel vin til 80 kr. flaska, så hvorfor det skal være så sofistikert, det skjønner jeg ikke. Hvorfor det liksom skal være så mye mer harry med øl, det skjønner jeg heller ikke. Man drikker vel det man har mest lyst på akkurat der og da? Av og til er det vin, av og til er det øl og av og til er det cola. Dere er rare..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #19 Skrevet 22. april 2012 kjekt at i allefall en person er enig med meg #17!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #20 Skrevet 22. april 2012 #18: nepeskrell kan du være selv! Jeg sier nok en gang: å drikke vin er ikke nødvendigvis sofistikert, men når de SKRYTER av å drikke vin så PRØVER de å VIRKE sofistikerte. Får litt sånn ungdomskole følelse egentlig; de tøffe ungdommene som røyker og skryter av at de drakk øl i helga. Hi
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #21 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor mener du de skryter av det da? Jeg tolker det som om de forteller hva de gjør den kvelden. Hverken mer eller mindre. Det finnes de som legger ut hva de har til middag også. Skryter de også av at de spiser mat? # 18
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #22 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor legger de ikke ut bilde av firstprice appelsinbrusen sin de helgene de ikke drikker vin? Jo fordi vin virker mye mer sofistikert! Mat er nå en smule mer spennende å se bilder av, en kan få gode tips til nye matretter.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #23 Skrevet 22. april 2012 Fordi vin virker så mye mer sofistikert i DINE øyne, vil jeg si. Personlig tenker jeg ikke tanken på at vin er så veldig sofistikert engang, og det virker som om du ikke har særlig bred støtte "i folket" når det gjelder det, heller. Jeg synes heller at det virker som om du er en slik type som leiter etter ting å irritere deg over:) Lykke til med det:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #24 Skrevet 22. april 2012 Selvfølgelig er det ingen av de som legger ut disse vinbildene som vil innrømme at de gjør det for å virke sofistikerte/ fine/ voksne osv. Jeg er ikke irritert, men fasinert:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #25 Skrevet 22. april 2012 Synest hele facebook greia er fullstendig patetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå