Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Fra NAV neste mnd. altså? Jeg får ikke bare feriepenger?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Såfremst du ikke har ferie i juni i permisjonen så gjør du det ja.. Men husk at om du skal ha ferie senere i permisjonen så vil du da IKKE få noe fra nav og da skal feriepengene dekke de ukene med ferie..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Det er bra! Jeg er ferdig med permisjonen 30. mai så da får jeg vanlig utbetaling antar jeg?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Det er bra! Jeg er ferdig med permisjonen 30. mai så da får jeg vanlig utbetaling antar jeg? Da får du siste utbetaling fra nav i slutten av måneden...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 jeg er ferdig 1.juni. Regner med å få siste utbetaling fra Nav i slutten mai. Syns å huske at det stod i vedtaket at feriepengene også kom i slutten av mai. Så da vil det bli permisjonspenger + feriepenger fra Nav i mai right? I såfall happy days, for jeg skal rett i jobb (ny jobb) og ikke ha ferie:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Bare husk at det er ikke så mye feriepenger man får fra NAV. Du får kun feriepenger av 12 / 15 uker. Så det er ikke store summen akkkurat
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Akkurat i år har det ikke så mye å si at det kun er 12 uker. For jeg gikk ut i permisjon 1. oktober så mine 12 uker gikk fra oktober til nyttår:) Værre med neste år, da jeg ikke har opparbeidet meg noen feriepenger enda. Og så kommer det jo feriepenger fra jobben jeg hadde før jeg gikk i permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå