Gå til innhold

Jeg får både permisjonspenger og feriepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra NAV neste mnd. altså?

Jeg får ikke bare feriepenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såfremst du ikke har ferie i juni i permisjonen så gjør du det ja.. Men husk at om du skal ha ferie senere i permisjonen så vil du da IKKE få noe fra nav og da skal feriepengene dekke de ukene med ferie..

Skrevet

Jeg får i hvertfall begge deler :-D

Skrevet

Det er bra! Jeg er ferdig med permisjonen 30. mai så da får jeg vanlig utbetaling antar jeg?

Skrevet

Det er bra! Jeg er ferdig med permisjonen 30. mai så da får jeg vanlig utbetaling antar jeg?

Da får du siste utbetaling fra nav i slutten av måneden...

Skrevet

jeg er ferdig 1.juni. Regner med å få siste utbetaling fra Nav i slutten mai. Syns å huske at det stod i vedtaket at feriepengene også kom i slutten av mai. Så da vil det bli permisjonspenger + feriepenger fra Nav i mai right? I såfall happy days, for jeg skal rett i jobb (ny jobb) og ikke ha ferie:)

Skrevet

Bare husk at det er ikke så mye feriepenger man får fra NAV. Du får kun feriepenger av 12 / 15 uker. Så det er ikke store summen akkkurat

Skrevet

Akkurat i år har det ikke så mye å si at det kun er 12 uker. For jeg gikk ut i permisjon 1. oktober så mine 12 uker gikk fra oktober til nyttår:) Værre med neste år, da jeg ikke har opparbeidet meg noen feriepenger enda. Og så kommer det jo feriepenger fra jobben jeg hadde før jeg gikk i permisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...