Gå til innhold

Hvordan pakke trilla til flytur uten prampack?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er mulig å kjøpe "vogn-pose" på flyplassen. Men går det an å pakke den hjemme i f.eks en svartsekk? Vil gjerne pakke med en del bleier og tepper i trilla, for å spare plass i koffertene. Mulig?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri pakket den hjemme, men har stappet jakker, tepper og og bleier i posen på flyplassen. Aldri hatt problemer med det. Pass på å tape godt.

Skrevet

Hva med å pakke alt i en søppelsekk og putte den sekken oppi en prampack på flyplassen? Ville i allefall prøvd å finne en sekk av tykk plast så du er sikker på at det ikke går hull. Litt irriterende om alle bleiene forsvinner på turen ned...;)

MEN :) jeg ville faktisk heller pakket bleiene i koffertene, slik at du sikrer deg plass til det dere har shoppet på turen når dere skal hjem..

God tur!

Skrevet

Du får/ får kjøpt en stor plastsekk på flyplassen. Jeg pleier å stappe mye i kjøreposen/nettet og tape godt igjen. Aldri mistet noe eller fått noe ødelagt. Reist en god del. :)

Skrevet

Takk for svar:)

Sikkert lurt å pakke nedi der ja. Men tenker jo litt at enn om de som jobber der ser det jeg da :P Og kommenterer at vi "sniker" med ekstra ting oppi der...

Vi skal pakke 3-4 grøtpakker, stor mme-boks, fruktpureer, middagsglass etc, så tror det vil bli frigitt plass til litt shoppingvarer uansett ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...