Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Vet det er mulig å kjøpe "vogn-pose" på flyplassen. Men går det an å pakke den hjemme i f.eks en svartsekk? Vil gjerne pakke med en del bleier og tepper i trilla, for å spare plass i koffertene. Mulig?
OnTheRun Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg har aldri pakket den hjemme, men har stappet jakker, tepper og og bleier i posen på flyplassen. Aldri hatt problemer med det. Pass på å tape godt.
Ulldott Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Hva med å pakke alt i en søppelsekk og putte den sekken oppi en prampack på flyplassen? Ville i allefall prøvd å finne en sekk av tykk plast så du er sikker på at det ikke går hull. Litt irriterende om alle bleiene forsvinner på turen ned... MEN jeg ville faktisk heller pakket bleiene i koffertene, slik at du sikrer deg plass til det dere har shoppet på turen når dere skal hjem.. God tur!
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Du får/ får kjøpt en stor plastsekk på flyplassen. Jeg pleier å stappe mye i kjøreposen/nettet og tape godt igjen. Aldri mistet noe eller fått noe ødelagt. Reist en god del.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Takk for svar:) Sikkert lurt å pakke nedi der ja. Men tenker jo litt at enn om de som jobber der ser det jeg da Og kommenterer at vi "sniker" med ekstra ting oppi der... Vi skal pakke 3-4 grøtpakker, stor mme-boks, fruktpureer, middagsglass etc, så tror det vil bli frigitt plass til litt shoppingvarer uansett HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå