Gå til innhold

Noen som har født??


Maibaby<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er noen som har født, men tror ikke det er så mye aktivitet på dette forumet siden det er en facebookgruppe også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fødte en gutt 3. mai, 17 dager før termin. Ble satt i gang og det gikk kjempefint. :-) Babyen var 3950 gram og 51 cm. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har født en velskapt gutt, 4. mai. ( termin 8.mai) Han veide 3500g og var 50cm og 34 cm rundt hodet. Lykkelig nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født en gutt, 9. mai 12 dager på overtid. Han var 4680 gram og 54 cm lang. Selv om fødselen ble satt i gang var den rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte en jente 9. mai kl 14.04 :) 3268 gram og 50 cm.

Terminen var 3. mai. Jeg var på overtidskontroll 7. mai og fikk time for igangsetting neste dag. Møtte opp 8. mai kl 8, så det tok 30 timer fra start til mål. Alt i alt en god opplevelse selv om det tok tid :)

Endret av Rina har to småjenter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en jente 4 mai kl 18 23. 52 cm 3870 gr. Hadde termin 2 mai, ble igangsatt fordi jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning og barnet hadde snudd seg i tverrleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en gutt 14 mai;) Han var 3330g og 50 cm. Hadde "menstermin" 30 mai og ultralydtermin 6. juni. Ble tatt med hastekeisersnitt da det ikke var igjen mere plass og tarmene mine ble klemt av:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en gutt 14 mai;) Han var 3330g og 50 cm. Hadde "menstermin" 30 mai og ultralydtermin 6. juni. Ble tatt med hastekeisersnitt da det ikke var igjen mere plass og tarmene mine ble klemt av:(

gratulerer så masse alle sammen, men hvordan merket du at det var lite plass og at tarmene ble klemt av??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en gutt 14 mai;) Han var 3330g og 50 cm. Hadde "menstermin" 30 mai og ultralydtermin 6. juni. Ble tatt med hastekeisersnitt da det ikke var igjen mere plass og tarmene mine ble klemt av:(

 

Spør jeg å. Hvordan merke du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja... hadde termin 11 mai men fødte 22 april :) fødte en kjempenydelig og velskapt jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom lillebror 6.Mai, i like raskt tempo som nr.2, det hele tok 47 minutter. Han veide 3320 gr, var 51 cm lang og 35,5 i hodeomkr. Termin var 9.Mai.

Nå nytes hver dag, spesielt av to stolte storesøstere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...