Gå til innhold

Føler meg så svak...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt vanskelig å forklare, men jeg føler at jeg mister meg selv når jeg er med andre mennesker...ikke med nærmeste venner men med folk jeg ikke kjenner så godt eller kolleger...jeg er ikke norsk og synes det er veldig vanskelig å komme i kontakt med folk, all småprat blir så overfladisk og formell og føles som folk bryr seg ikke så mye om hverandre og spør noe bare for å være hyggelig...folk jobber sammen men ikke vet så mye om hverandre, snakker om nyheter osv i lunchtiden og tør ikke å spørre personlige spørsmål osv...føles som i dataspill...er det jeg som er rar? Naboer hilser på mitt barn men ikke alltid på meg...? ER det noen av dere som synes at veldig mange rund dere er rare mennesker:))? Føler meg så svak at jeg går rundt og analyserer og tenker på det...men sliter litt med å tilpasse meg og føler meg så utrolig svak og dum...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på lignende vis. Synes du beskriver ting godt! Hos meg sitter mye i kroppen, jeg spenner meg lett merker jeg i sosiale sammenhenger. Puste godt og dypt er viktig.

Har funnet ut at det mest "vellykkede" i sosiale sammenhenger er å bruke mye humor. Dette stresser meg, for jeg er ikke så morsom. Men det hjelper visst mye med et smil. Håper du finner noen andre du ha et "ektere" forhold med da :) Og jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...