Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Hvordan var den? Har aldri sett noe i 3D før, men tenkte jeg skulle se denne. Er den verdt det?
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Ahhhh..jeg er helt forelsket i filmen igjen!! Jeg er blodfan av titanic, faktisk litt i overkant, så jeg syns jo selvfølgelig den er fantastisk. Veldig smakfull bruk av 3D, Cameron har ikke spydd ut 3D effekter på lerretet, men gått inn for å gjøre filmen så smakfull som mulig. Verdt å se, etter min mening- ja. Men om du ikke liker titanic, så har det liksom lite for seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå