Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 eller gjelder de mengdeanbefalingene bare i førsten?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Koffein stiller på lik linje med alkohol og nikotin i svangerskapet. Holde deg unna er det beste rådet jeg kan gi deg. Ikke bra å ha en baby som er avhengig av koffein fra første stund.
Rivjernet Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Koffein er IKKE det samme som hverken alkohol eller nikotin. Kos deg med kaffekoppen din!
Junibaby10612 Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 Jeg har drukket et par kopper kaffe hver dag i hele svangerskapet. Har gått bra så langt, og det er ikke sagt at man ikke skal gjøre det fra myndighetenes side.
*Peach* Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 her er det cola ,drukket opp mot en liter hver dag hele svangerskapet. eneste som hjelper mot kvalmen.
Lille♥mitt Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Syns jeg leste en plass at det ikke blir anbefalt med mer enn 2 kopper kaffe eller 4 kopper te om dagen. Regner med det samme gjelder i hele svangerskapet. Jeg drikker ikke kaffe hver dag, men noen dager hender det at jeg slår til med 2 kopper og det med god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå