Gå til innhold

Hjelp meg damer! Jeg er så nervøs!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en flørt på gang og det ligger i kortene at når vi treffes i morgen så kommer det til å bli sex.

Spennende det altså, men det som gjør det så nervøst for meg er at jeg fødte nr. 2 for 4 mnd. siden og har ikke hatt sex siden lenge før fødsel.

En ting er jo hvis jeg skulle hatt sex med han som er far til barnet slik det var etter første fødsel. Da er man begge litt mer i samme situasjon og det er lettere for meg å snakke med den andre om hvordan det kjennes og sånn.

Jeg er redd for at det gjør vondt og at det er annerledes enn det pleier pga. fødsel og ting og tang som skjer der nede i den forbindelse.

Jeg vil så gjerne men jeg gruer meg sånn. Føler meg nesten som jomfru igjen. Hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjorde det for ikke så lenge siden...ca 7 mnd etter fødsel. Kjenner han veldig godt da, men sa rett ut at jeg føler meg som en jomfru igjen for jeg var så usikker på hvordan det føles...så var så mye bedre å si hva jeg følte for da klarte jeg å slappe av mer og han bare lo og forklarte litt om det var greit eller ei... Jeg var livredd at jeg var for vid..hehehehhe men har aldri følt meg så trang noensinne tror jeg...så de har gjort en god jobb med syinga :)

Skrevet

Bare be han være forsiktig eller om dere evnt kan vente med samleie.. Han vet vel at du evnt nettopp har fått baby? Da burde han skjønne at ikke alt er som det skal der nede heller.

Skrevet

Du bør sikkert nevne at han må være litt forsiktig ja. Men å ha sex 4 mnd etter fødsel var ikke vondt for min del ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...