Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 jeg har irriterende lite makt over han sånn. han kan bare kysse litt på meg også har jeg lyst, men han har stort sett alltid full kontroll, med mindre jeg kler meg naken, da kanskje jeg kan "overtale han" om han ikke selv hadde tenkt på sex i utgangspunktet. hva gjør du som tenner din mann?
Hybelkanina Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Her i huset rekker det i lange baner at jeg har puls.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #3 Skrevet 21. april 2012 Trenger ikke gjøre stort for å få mannen min tent. Er desverre vanskeligere den andre veien.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #4 Skrevet 21. april 2012 her tennes det alltid hvis vi ligger å tuller i senga... hvis han får kile meg, og vi ler ogsånn... da er han alltid klar...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #5 Skrevet 21. april 2012 Prøv en heftig utringning og sug ham du
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #6 Skrevet 21. april 2012 Trenger ikke gjøre noe særlig, holder at jeg står foran han naken, eller at jeg står med rompa bar:P
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #7 Skrevet 21. april 2012 Heh... Desverre ingen ting. Holder at jeg har puls... :-$ Skulle ønske jeg klarte å matche hans libido, men desverre går han ofte for lut og kaldt vann
Anonym bruker Skrevet 21. april 2012 #8 Skrevet 21. april 2012 Hmm.. skal visst litt mer til her i gården.. Men om jeg virkelig går inn for det, kler meg i sexy kostyme, eller danser sexy er han neesten klar
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #10 Skrevet 22. april 2012 Først finner jeg fram lighter eller fyrstikker, den vanskelige delen er å få han til å sitte rolig... Nei da, nå er jeg singel men med min ex håpet han at hver minste lille bevegelse jeg gjorde og hver minste lille ting jeg sa skulle være en invitasjon til sex så mitt problem gikk helt i motsatt retning og tro meg like irriterenes. Du får jo finne ut hvilke ting det er mannen din tenner på å spille på dette. Hva en mann liker kan en annen tross alt finne som totalt turn off
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #11 Skrevet 22. april 2012 Trenger bare gi han et lite hint om at jeg er klar så er hingsten i han våken på sekundet Jeg trenger altså ikke gjøre noenting egentlig, et blikk, en kommentar eller å bevege meg litt tett innpå så er han over meg med en gang han...
Gjest Miryks Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Ta litt på ham, erte ham så han hoppert på meg og kiler meg. Da hefter det ikke før fingrene hans søker andre steder enn bare magen og sideflesket. I går var han egentlig sliten, men jeg hadde hele dagen planlagt og lagt til rette for kvelden. Tok det jeg tok av hundekobbel og festa et i sengebeina. Når vi la oss, var han som sagt sliten, enda han hadde hinta om sex og greier hele dagen. Da måtte jo jeg straffe ham, så bandt ham fast. Armer og bein i hvert sitt tau, og herregudbedre. 7 år, og tror aldri jeg har sett ham så kåt før. Slo tilbake på meg da. Jeg erta ham for lenge, så når han først kom, så var han trett og ville sove. Jeg? Jeg satt igjen, kåt, ustimulert og frustrert. Ellers er det nok å vrikke litt ekstra på stussen når jeg går forbi, plukke opp et eller annet foran ham så han ser rompa, gå i en av nattbuksene med forholdsvis tynt stoff osv.
Vossafår Skrevet 22. april 2012 #13 Skrevet 22. april 2012 Et blikk med et blunk så er han i full fyr!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Jeg kler bare av meg er jeg i tillegg nydusja og nybarberte nedentil så er den bankers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå